Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
No tak na americký kontinent se Tatry pak ještě dodávaly, ale na placce už neměly ATC, ale Tatra (např. hasičák tuším z Havaje tu byl před lety i na fotkách). Dle mého ATC již vyšuměla, protože byla aktivitou bývalých vlastníků. Pokud Kanada znovu vypíše to stoplé výběrko, do nějž šla Tatra s Navistarem, je otázkou, jak by postupovali současní vlastníci.
http://www.svitrucks.com/portfolio-item ... lioID=3927
http://fire.kovatch.com/product/wildland/specialty
http://fire.kovatch.com/product/wildland/specialty
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
To by čumákovce "new Jamal" móóc slušelo...
http://www.youtube.com/watch?annotation ... j6lVLVOM_Y
http://www.youtube.com/watch?annotation ... j6lVLVOM_Y
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Otázky pro znalejší
Ahoj Mám tu pár nejasností se kterými bych potřeboval poradit. Snažně prosím
1) Je to TERRNo.1? (Vím, že je to napsané na kapotě, ale vyrábí/ely se ternovky s předsunutou přední nápravou?)
www.tatra.hys.cz/presun/04.jpg
2) Co je toto za tatru? Zapadá do 815, Force, nebo TERRNo.1? Jaký to má motor (vodník?)
http://tatra.hys.cz/presun/o.jpg
3) Je toto 815? (jsem přesvědčený že ano, jen mne mate ten spodní nárazník, nějaký prototyp?)
http://tatra.hys.cz/presun/p.JPG
4) Tato 815, je to prototyp? je to originál z výroby ta opancéřovaná kabina?
http://tatra.hys.cz/presun/u.JPG
5) Tento tahač je klasika 815? (předpokládám, že maska, zrcátka i nárazník jsou výsledkem úpravy provozovatele?)
http://tatra.hys.cz/presun/a.jpg
6) Je to TERRNo.1? Kolik náprav je hnaných?
http://tatra.hys.cz/presun/s.JPG
7) Je to Tatra 93? Originál nebo replika?
http://tatra.hys.cz/presun/d.jpg
Je to T12 nebo T13?
http://tatra.hys.cz/presun/t.jpg
9) Tato Tatra AD150 je TERRNo.1? Nebo je to 815 s předělanou kabinou?
http://tatra.hys.cz/presun/z.jpg
10) Je to 815 ARMAX?
http://tatra.hys.cz/presun/g.jpg
Mockrát děkuji za jakékoli odpovědi.
S pozdravem
Ivo Kočí
1) Je to TERRNo.1? (Vím, že je to napsané na kapotě, ale vyrábí/ely se ternovky s předsunutou přední nápravou?)
www.tatra.hys.cz/presun/04.jpg
2) Co je toto za tatru? Zapadá do 815, Force, nebo TERRNo.1? Jaký to má motor (vodník?)
http://tatra.hys.cz/presun/o.jpg
3) Je toto 815? (jsem přesvědčený že ano, jen mne mate ten spodní nárazník, nějaký prototyp?)
http://tatra.hys.cz/presun/p.JPG
4) Tato 815, je to prototyp? je to originál z výroby ta opancéřovaná kabina?
http://tatra.hys.cz/presun/u.JPG
5) Tento tahač je klasika 815? (předpokládám, že maska, zrcátka i nárazník jsou výsledkem úpravy provozovatele?)
http://tatra.hys.cz/presun/a.jpg
6) Je to TERRNo.1? Kolik náprav je hnaných?
http://tatra.hys.cz/presun/s.JPG
7) Je to Tatra 93? Originál nebo replika?
http://tatra.hys.cz/presun/d.jpg
Je to T12 nebo T13?
http://tatra.hys.cz/presun/t.jpg
9) Tato Tatra AD150 je TERRNo.1? Nebo je to 815 s předělanou kabinou?
http://tatra.hys.cz/presun/z.jpg
10) Je to 815 ARMAX?
http://tatra.hys.cz/presun/g.jpg
Mockrát děkuji za jakékoli odpovědi.
S pozdravem
Ivo Kočí
1. Je to Terrno, provedení S1 pro Rusko (Arktik) - vyráběly se ještě vloni
2. Terrno1, prototyp, motor Tatra. Zamýšlená náhrada Jamalu.
3. Tatra 815-2 4x4
4. Je to T815 Kabina je výrobek Vojenského technického ústavu - vozidlo přepravovalo úkrytové pracoviště vz.82. Dodnes existují tři nebo čtyři kusy.
5. T815 NTH 6x6
6. Není to terrno, jezdilo to původně s maskou T815 a nízkou kabinou. Je to 8x6
7. Originál ze sbírek VTM Lešany
8. Tatra 12
9. Toto není AD 150, ale AD-125, nástavba přemontovaná z T813. Je to Terrno. Patří Petru Hrabinovi z Chrášťanm taky je tu registrován.
10. Není to Armax, je to T815 EURO 0 4x4 s Terrno maskou z neuskutečněné zakázky pro Irák. Byl to původně bílý valník, v Kopřivnici jich stálo hafo.
2. Terrno1, prototyp, motor Tatra. Zamýšlená náhrada Jamalu.
3. Tatra 815-2 4x4
4. Je to T815 Kabina je výrobek Vojenského technického ústavu - vozidlo přepravovalo úkrytové pracoviště vz.82. Dodnes existují tři nebo čtyři kusy.
5. T815 NTH 6x6
6. Není to terrno, jezdilo to původně s maskou T815 a nízkou kabinou. Je to 8x6
7. Originál ze sbírek VTM Lešany
8. Tatra 12
9. Toto není AD 150, ale AD-125, nástavba přemontovaná z T813. Je to Terrno. Patří Petru Hrabinovi z Chrášťanm taky je tu registrován.
10. Není to Armax, je to T815 EURO 0 4x4 s Terrno maskou z neuskutečněné zakázky pro Irák. Byl to původně bílý valník, v Kopřivnici jich stálo hafo.
Naposledy upravil(a) Hynek dne ned bře 01, 2015 10:17 am, celkem upraveno 1 x.
Zkusim neco
ad 1. Terrno jako typ de facto neexistuje, je to obchodni oznaceni nejake rady vozidel. Typove to je porad 815. Pokud to tedy prijmeme takto, tak vzhledem k tomu, ze to s timto napisem na kapote jde primo z vyroby, tak to pak muzem zaradit do rodiny vozidel Terrno. Konkretne tenhle vuz je modernizovany "zakladni" sklapec pro sibirske tezebni podniky. Kabina s terrno designem, interier stary jako mely prvni terrna ale cerny, vzadu listy, motor V8 E IV nebo V.
ad 2. Prototyp, taky Terrno, nahrada tezkeho provedeni sklapece Jamal, opet pro Sibir. Do serie se to nedostalo (mozna ze skoda, vypada to pekne). Motor nevim, predpokladam ze V8 E III 300 kW ?? V kabine je jiz "nova" palubovka, na strese jde videt vyparnik klimatizace. Tezke kombinovane perovani, redukce v kolech.
ad 3. Ano 815, rok vyroby 1990 nebo 1991, jeden z mala PJ 4x4, motor V8 atm., vzadu na vzduchu. Nastavba tehdy jugoslavskeho vyrobce, jedina stavba na tomto podvozku. To co je pod naraznikem je jiz "tunning" uzivatele (jedna se o spoiler pouzivany na silnicnich tahacich E I a II v 90.letech). Stale ve sluzbe u HZSP Tatra.
ad 4. Original z vyroby - jako ze z Tatry nejspis ne, mozna uprava od nejakeho vojenskeho podniku...
ad 5. Ano, jak pises. Tahac vypada na E I nebo II.
ad 6. Mam dojem ze to je 8x6, posledni riditelna naprava neni hnana.
ad 7. Nevim
ad 8. Nevim
ad 9. Tak tohle jsem jeste nevidel, nemas jeste nejake foto, treba z boku ? Mi to prijde, ze by to mohlo byt Terrno, nebo spise tedy Armax.... (Armax je v podstate Terrno s minimalnimi upravami tak aby bylo vyuzitelne pro vojensky sektor, rada Force jiz pak byla vojensky special).
ad 10. No spis Armax (viz. vyse), ale je to specialni stavba, neni to zadna seriovka, ale dalo by se rict, ze to vychazi z Armaxu....
ad 1. Terrno jako typ de facto neexistuje, je to obchodni oznaceni nejake rady vozidel. Typove to je porad 815. Pokud to tedy prijmeme takto, tak vzhledem k tomu, ze to s timto napisem na kapote jde primo z vyroby, tak to pak muzem zaradit do rodiny vozidel Terrno. Konkretne tenhle vuz je modernizovany "zakladni" sklapec pro sibirske tezebni podniky. Kabina s terrno designem, interier stary jako mely prvni terrna ale cerny, vzadu listy, motor V8 E IV nebo V.
ad 2. Prototyp, taky Terrno, nahrada tezkeho provedeni sklapece Jamal, opet pro Sibir. Do serie se to nedostalo (mozna ze skoda, vypada to pekne). Motor nevim, predpokladam ze V8 E III 300 kW ?? V kabine je jiz "nova" palubovka, na strese jde videt vyparnik klimatizace. Tezke kombinovane perovani, redukce v kolech.
ad 3. Ano 815, rok vyroby 1990 nebo 1991, jeden z mala PJ 4x4, motor V8 atm., vzadu na vzduchu. Nastavba tehdy jugoslavskeho vyrobce, jedina stavba na tomto podvozku. To co je pod naraznikem je jiz "tunning" uzivatele (jedna se o spoiler pouzivany na silnicnich tahacich E I a II v 90.letech). Stale ve sluzbe u HZSP Tatra.
ad 4. Original z vyroby - jako ze z Tatry nejspis ne, mozna uprava od nejakeho vojenskeho podniku...
ad 5. Ano, jak pises. Tahac vypada na E I nebo II.
ad 6. Mam dojem ze to je 8x6, posledni riditelna naprava neni hnana.
ad 7. Nevim
ad 8. Nevim
ad 9. Tak tohle jsem jeste nevidel, nemas jeste nejake foto, treba z boku ? Mi to prijde, ze by to mohlo byt Terrno, nebo spise tedy Armax.... (Armax je v podstate Terrno s minimalnimi upravami tak aby bylo vyuzitelne pro vojensky sektor, rada Force jiz pak byla vojensky special).
ad 10. No spis Armax (viz. vyse), ale je to specialni stavba, neni to zadna seriovka, ale dalo by se rict, ze to vychazi z Armaxu....
Ten jeřáb 4x4 byla původně sklopka, majitel si to přestavoval sám. Zelené je to jen proto, že to tak nastříkal, s armádou to nikdy nic nemělo.
Guntrucky jsou stavěné v nějakém VOP, jako základ byly použity dva nelegislativní bílé valníky, co léta stály na polygonu v ohradě. Aktuálně stojí oba dlouhodobě uložené bez využití... Co jsem s jedním z těch valníkl kdysi na Open day jezdil, byl to atmosféra V8 s desetikvaltem. VOP do toho tuším sekl E II V8 turbo pokud se nepletu.
Guntrucky jsou stavěné v nějakém VOP, jako základ byly použity dva nelegislativní bílé valníky, co léta stály na polygonu v ohradě. Aktuálně stojí oba dlouhodobě uložené bez využití... Co jsem s jedním z těch valníkl kdysi na Open day jezdil, byl to atmosféra V8 s desetikvaltem. VOP do toho tuším sekl E II V8 turbo pokud se nepletu.
- Rehuš Pavol
- Příspěvky: 184
- Registrován: pon lis 07, 2011 2:09 pm
- Bydliště: Bratislava
Kam hodím príspevky s renovácie tejto Tatrovky ????
video : štart po 8rokoch
https://www.facebook.com/pages/Rehu%C5% ... 9946457474
video : štart po 8rokoch
https://www.facebook.com/pages/Rehu%C5% ... 9946457474
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 28 hostů