Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
To Jozynek:
Ano, to máš sice z části pravdu, ale tento údaj je jen orientační, ne každý zákazník je vybaven váhou. Každá zásilka se při odbavení na depu skenuje (rozměry) tuším při procházení rentgenem (půl věcí jde letecky, tak proto ten RTG - je to jako na letišti) a váží (od obálky po palety) a podle toho se pak teprve fakturuje..takže zákazník si na přepravní list může napsat celkem co chce, jen pak právě může nastat onen problém při zvážení naloženého auta někde na cestě xy zásilkama na depo
Jo a jinak se omlouvám za OT
Jo a jinak se omlouvám za OT
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak u kamaráda v práci mají jedno starší Daily a dvě tyhle špičkový dodávky Crafter. On má na svém najeto 45 tis. a nějaké problémy s DPF, elektrikou a močkou. Na druhém je najeto 60 tis. a rozlítnul se setrvák a rozšmelcoval převodovku. Tak to stojí ve VW servisu a když jim dají 250 000kč, tak jim to opraví. Ptám se, co je s Daily? Nechtějí nám do ní koupit novou baterku...
BES - běs
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob pro 08, 2012 7:30 pm
- Bydliště: zálesní lhota
- Kontaktovat uživatele:
Tak už nějakou chvilku mám zamontovaný nezávislý topení je to Ateso breeze III , + časovač - ovládací hodiny na palubce, rozvod mám i dozadu skrz přepážku ovládaný klapkou. max. výkon 1900Wattů. Zkoušel sem to při teplotě kolem nuly a kabinu vyhřeje na 28 stupňů, Jednou sme spali v naloženým autě ve dvou, takže sem sklopil spaní a druhej spal přes sedačky , venku -5 , v kabině sem to vytáh na 15 , ale nahoře na spaní byla celkem zima protahovalo tam zezadu + od oken, takže to budu muset ještě nějak zaizolovat a udělat nějakou sundávatelnou zástěnu. Udávaná spotřeba na plnej výkon je 0,22 litrů za hodinu. Mám ho fakt krátce , takže nějaký další zkušenosti ani trable nemám.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob pro 08, 2012 7:30 pm
- Bydliště: zálesní lhota
- Kontaktovat uživatele:
No 28 stupňů se mi zdá v kabině celkem na chcípnutí. Nevim kolik potřebuješ tepla ty ,ale doma v baráku máme asi 20-22. Na těch 15 sem to vytápěl když bylo sklopený spaní ( přepážka nákladovýho prostoru ve vejšce opěrek sklopená do vodorovný polohy) takže to odzadu protahovalo, a není tam vůbec žádná izolace
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
tu sa píše že vraj je to CR . http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_LT#Engines_2 Mne sa tak isto tomu nechce veriť no asi to bude ozaj CR kedže v autokelly sa na to predávajú CR vstreky http://www.autokelly.sk/Catalog.aspx#PA ... T=4|PCT=16
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů