Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
Konec "hranatejch" Karos v Praze
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Svoboda Team
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
- TATRATRUCKER
- autobusák
- Příspěvky: 586
- Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
- Bydliště: Zlínsko
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
c733 byly pouze 2 funkční vzorky. Vyrobeno 1973-4 sešrotováno v roce 1979.
Z toho je jasný. Že vybavení bylo ze 70tých let.
Viditelné rozdíly oproti seriově vyráběné c734 atmosféře jsou tyto.
Menší víko elektrárny. Ovládání dveří páčkou místo knoflíků. (Identická páčka se používá na blinkry).
sedadla s vyšším opěradlem. Dnes standart. Do roku 1986 dodáváno pouze pro armádu nebo za příplatek.
Půlené větračky. Bez střešní větračky. 4x stropní větráky. Komínky větráku ve tvaru obrácené mísy. Tam kde je pod okny přechod mezi pruhy což je v podstatě polovina autobusu je další okrasná lišta. Vzadu na boku je odsávání ve výšce větracích oken.
volant z autobusu řady š. Budíky na palubce jsou z tatry 813.
Sice to vypadá jako pěst na oko, protože na to nejsme zvyklí.
Řádky mřížky "masky" chladiče jsou vystouplý.
Voda byla v mědi. A ty lišty byly vyleštěný do vysokého lesku.
Fotky mám doma, tak až příjdu domu mohu je ofotit a dát to sem pokud chcete.
A proč to dnes vypadá trochu jinak? peníze jsou toho důvodem. Když to na přání čsad a dp očesaly tak úspora na jednom kusu činila okolo 50 000kčs. A to už je znát.
Z toho je jasný. Že vybavení bylo ze 70tých let.
Viditelné rozdíly oproti seriově vyráběné c734 atmosféře jsou tyto.
Menší víko elektrárny. Ovládání dveří páčkou místo knoflíků. (Identická páčka se používá na blinkry).
sedadla s vyšším opěradlem. Dnes standart. Do roku 1986 dodáváno pouze pro armádu nebo za příplatek.
Půlené větračky. Bez střešní větračky. 4x stropní větráky. Komínky větráku ve tvaru obrácené mísy. Tam kde je pod okny přechod mezi pruhy což je v podstatě polovina autobusu je další okrasná lišta. Vzadu na boku je odsávání ve výšce větracích oken.
volant z autobusu řady š. Budíky na palubce jsou z tatry 813.
Sice to vypadá jako pěst na oko, protože na to nejsme zvyklí.
Řádky mřížky "masky" chladiče jsou vystouplý.
Voda byla v mědi. A ty lišty byly vyleštěný do vysokého lesku.
Fotky mám doma, tak až příjdu domu mohu je ofotit a dát to sem pokud chcete.
A proč to dnes vypadá trochu jinak? peníze jsou toho důvodem. Když to na přání čsad a dp očesaly tak úspora na jednom kusu činila okolo 50 000kčs. A to už je znát.
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- mega.mix1
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Přívory
- Kontaktovat uživatele:
takže dám sem nějaké foto a povídání.
ježíšek mě nadělil toto: http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012012.jpg
kdo to má? zklamání, že tam není vše.
pro mě osobně pouze vše co mám ve 20ti publikací je to pohromadě.
termín pracovní název po schválení všech zkoušek se mění na prototyp.
1972-3 funkční vzorek c1 a c2, pracovní název c734
c1 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012010.jpg
c2 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012011.jpg
c1 má sedačky za řidičem čtyřku.
rozdíl okna cestujících. c2 je díky tomu o 10 db tižší.
a má na boku u motoru odsávání.
má o proti dalším prototypům jiný boční blinkr.
1972-3 funkční vzorek c3 ac4, pracovní název c733
c3 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/karosa10.jpg , http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012014.jpg
c4 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012013.jpg
zakrývací lišta v půlce autobusu byla dokola okolo celýho busu.
a boční odsávání z motoru je výš u střechy.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012024.jpg
na vzorku c3 nevím co je "nad řidičem" na střeše za bouli. vypadá to jako větrací střešní okno.
bohužel mám jen půlku palubky. ale i tak díky zaní.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012025.jpg
z toho je vydět, že to jsou budíky z tatry 813.
počítám, že ve druhé půlce budou budíky pro měření, který pro nás řidiče jsou k ničemu.
funkční vzorek c5 a c6, pracovní název b731
c5 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012015.jpg
c6 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012016.jpg
funkční vzorek c7 a c8, pracovní název lc735 a lc736
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012017.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012018.jpg
jak je vidět, všechny busy měli jiné kryty střešních větráků.
menší elektrárnu.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012019.jpg
ovládání dveří a pracoviště řidiče.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012020.jpg , http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012021.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012022.jpg
původní, ale předělaný na vypínacě
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/pavodn10.jpg
řazení http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012023.jpg
od vzorku c4 už jsou jen 3 stropní větráky a vzadu střešní okno.
žebra u větráků náporáku, jsou vidět krásně na vzorku c1.
lem kolem masky a světel je chromový. zpětná zrcátka nemaj všichni stejně vysoko.
ale to je tím která parta to montovala.
prý větnamci jsou malí a tak jsou zrcátka níž. tak nevím jestli to je jen fáma...
já mám v úmyslu udělat kopii vzorku c3. (c733)
p.s. kdyby někdo měl dílenské příručky (které nemám), mám zájem. i o fotokopie.
ježíšek mě nadělil toto: http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012012.jpg
kdo to má? zklamání, že tam není vše.
pro mě osobně pouze vše co mám ve 20ti publikací je to pohromadě.
termín pracovní název po schválení všech zkoušek se mění na prototyp.
1972-3 funkční vzorek c1 a c2, pracovní název c734
c1 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012010.jpg
c2 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012011.jpg
c1 má sedačky za řidičem čtyřku.
rozdíl okna cestujících. c2 je díky tomu o 10 db tižší.
a má na boku u motoru odsávání.
má o proti dalším prototypům jiný boční blinkr.
1972-3 funkční vzorek c3 ac4, pracovní název c733
c3 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/karosa10.jpg , http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012014.jpg
c4 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012013.jpg
zakrývací lišta v půlce autobusu byla dokola okolo celýho busu.
a boční odsávání z motoru je výš u střechy.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012024.jpg
na vzorku c3 nevím co je "nad řidičem" na střeše za bouli. vypadá to jako větrací střešní okno.
bohužel mám jen půlku palubky. ale i tak díky zaní.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012025.jpg
z toho je vydět, že to jsou budíky z tatry 813.
počítám, že ve druhé půlce budou budíky pro měření, který pro nás řidiče jsou k ničemu.
funkční vzorek c5 a c6, pracovní název b731
c5 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012015.jpg
c6 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012016.jpg
funkční vzorek c7 a c8, pracovní název lc735 a lc736
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012017.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012018.jpg
jak je vidět, všechny busy měli jiné kryty střešních větráků.
menší elektrárnu.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012019.jpg
ovládání dveří a pracoviště řidiče.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012020.jpg , http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012021.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012022.jpg
původní, ale předělaný na vypínacě
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/pavodn10.jpg
řazení http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012023.jpg
od vzorku c4 už jsou jen 3 stropní větráky a vzadu střešní okno.
žebra u větráků náporáku, jsou vidět krásně na vzorku c1.
lem kolem masky a světel je chromový. zpětná zrcátka nemaj všichni stejně vysoko.
ale to je tím která parta to montovala.
prý větnamci jsou malí a tak jsou zrcátka níž. tak nevím jestli to je jen fáma...
já mám v úmyslu udělat kopii vzorku c3. (c733)
p.s. kdyby někdo měl dílenské příručky (které nemám), mám zájem. i o fotokopie.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů