Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Re: Trakker
Díky za tip, teď jedna těžší. Má tady někdo obecně uživatelskou zkušenost z trakkerem 8x8? My pořídili druhou sklopku v téhle specifikaci. Jde o to. že to má nějaký specifický mezinápravový diferenciál který trvale posílá část točivého momentu i dopředu ( prý to tak má i mercedes). Já z toho málem brečel, jelikož v palubce jsou 2 čudlíky jeden na připojení předku, druhý na uzávěrku zadních náprav. A dole kolečko na zapnutí redukce ( želva). Volal jsem do Iveca ( Horní suchá, Olomouc a Hustopeče to je tuším centrála. Proč se mi točí předky, když jsou vyplé? Všichni na stavbě, že se seknul pístek v mezinápravovém diferáku, ať se sundá ten domeček atd, nebo sundat ten kardan z mezinápravového diferáku co vede do diferáku 2 přední nápravy že jinak se ty přední diferáky roztrhají na cestě. Nikde mi neporadili, tak jsme to udělali a nic auto stálo, hruška se točila ale zadek nic. Až když jsme zapli ten mezinápravový diferák, tak se auto rozjelo, jelikož to pak asi pouští 50 na 50 na předek i zadek. Až pán v Olomouci nám popsal jak to funguje, že skutečně to není porucha ale vlastnost. Musím říct, že jsem cvakal 5ku drát co tomu autu zase je.
Re: Trakker
To samé mají tuším 6x6, kvůli tomu silničáři brali IVECA...
Re: Trakker
Já se s podobným zařízením setkal u IFI 4x4. Na silnici to byla 4x2 náhon na zadek. Jakmile si tam vrazil pákou redukci, zařadil se ti tam i předek v poměru 60/40% tuším přes mezinápravový diferák ( zadek/předek) (určitě to nebylo 50/50%). Když se protáčelo jedno přední kolo, tak si stál. Mělo to pak vzduchový kohout na mezinápravovou uzávěrku, aby to šlo na tvrdo + uzávěrku přední a zadní nápravy.
Re: Trakker
nissan patrol http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=56465
suzuki rn 250 endurko
suzuki rn 250 endurko
Re: Trakker
Měl by být na spínání redukce v přídavný převodovce.
Re: Trakker
přesně tak
Re: Trakker
Parádní flotila. Mám dotaz, kudy se dostanu na filtr močoviny.
Re: Trakker
Jo už jsem to vygooglil, mám tam jednotku Denox 2.1 a má filtr dole v tom největším lese hadic a kabelů.
Re: Trakker
Vyhodili mi Trakkera z technický pro nečitelnost vinka na rámu. Začíná anabáze. Načíst řídící jednotku u prodejce Ivec a zažádat výrobce o prohlášení, že auto které mám je to auto které je uvedeno v technickém průkazu. S tímto naklusat na úřad pro žádost vyrazit vinko náhradní technologií znova. Nechat vyrazit vinko s patřičnou dokumentací. S vyraženým novým vinkem zajet na STK ke kontrole a dokumentaci. Naklusat znovu na úřad, nechat zapsat ražení vinka náhradní technologií. Znovu zajet na STK k opakované kontrole. Už se na tu obíhačku těším. Jo a další hrubá závada byly krátký zástěrky.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trakker
Šrouby se pozvolna neustále přitahuji
Re: Trakker
Tohle sme řešili v loni u staré Tatry rv 1990, jsme druhý majitel,je naše od roku 1999 ,měnili jsme ten přední kus roury s vinkem,páč v ní udělal díru koš diferáku,někdo ve fabrice v roce 90 špatně spočítal nuly a jedna v TP chyběla(tenkrát se ještě psaly vinka ručně propiskou)celý léta to na stk procházelo stylem,,nechte to tam dopsat,,...a najednou ve spojení s tou novou rourou, problém jak prase,museli jsme zaplatit odborníka z cebie,dle jeho slov jediné štěstí že na kabině kromě nového nalepeného štítku z Kopřivnice(zvýšená celková hmotnost na 25tun),zůstal pod výfukem bufíku schovaný ještě štítek původní plechový,jinak by osvědčení nevydal...no a k tomu celé to kolečko co popisuješ,hromada peněz za všechny poplatky a auto stálo skoro měsíc,hlavně díky tomu,že na úřadech jsou pracovní jen dva dny v týdnu... p.s. když jsme se zbavovali Liazky samozřejmě vin na rámu dávno vzal čas,tak jsme ji radši rozebrali do šrotu,než se s tím jebat...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Trakker
Manželce neprošla loni STK i10 (Hyundai) z důvodu omláceného štítku s vinkem v rámu dveří. Omlátila ho přezkou od bezpečnostního pásu. Na štěstí se dá sehnat na internetu replika štítku a odpadá ta strašná anabáze.
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: Trakker
Normálně ho vybusit raznicema, ty kluci stejně pořádně nevědí kde VIN přesně je. Máme 4 stejný TGL a u jednoho je problém ho najít. Je úplně jinde. A jestli si s tím jezdíš sám na STK no problém. Iveco servisy by mohly mít raznice. Stejný písmo. Nebo poslední varianta nechat ten kousíček rámu opakovat taky to dokáže krásně vylézt ven.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti