Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Super, díky moc.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Trochu Hynka opravím, není to DAF CF, ale řada XDC, pracuje se na verzi 6x6 i 8x8. Motory budou jako u DAFu MX-13 a MX-11 (možná i PX-7), převodovka bude pouze automat Traxon, žádný manuál.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
To bude nádherná Tatra.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Nový Phoenix má prý vyjet až v roce 2024
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Z vyroby ano, prototypy budou 2023.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Přijde mi to nižší, což by bylo fajn a použitelné i pro hasiče. Není ta výška jen optický klam?
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Já bych typoval,že kvůli rouře ta kabina bude výš,budou tam muset dát zas nějaký plastový blatníkový bazmekt
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Presne tak, Tatra ma vzdy vyssie kabinu ako DAF, pretoze motor musi byt vyssie kvoli centralnej rure... naviac su to motory radove, ktore su konstrukcne vyssie nez motory s valcami do V, to sa udialo napriklad pri mercedese, kedy stavebne actrosy MP3 mali este V6 a V8 motory a do arocsov uz idu motory radove a tak su tie kabiny vysoko na podvozkoch...
Lubo
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Zdravím vás pánové,po nějaké době jsem opět zpátky na Truck fóru,jelikož mi umřel počítač a z nového jsem nebyl schopen se žádným způsobem přihlásit do svého účtu ,,pavel 815,, vyřešil jsem to založením nového účtu ,,pavel 815-2,,
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Brab: Slovy obchodaka Tatry pro hasicska vozidla: Phoenix pro hasice jako auto peo druzstvo Tatra delat nebude, dokud to delam ja.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Hynek: to nevadí, však Rosenbauer a jiní umí pěkné integrované kabiny.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Brabo: To se vztahuje na jakýkoli hasičský podvozek... Chtěl jsem 4x4 a integrovanou kabinu od nástavbáře (mám na to i 3Dčko) a Tatra do toho hodila vidle. Takže je radši Scanie... Nový podvozek Phoenix 6x6 pro šachtu Tatra dodala o čtyři měsíce později, tomu říkám serióznost.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
To Pavel 815-2 815.2 Takže rychlý sestup, středotlaké čerpadlo a lepší trysky, udírna, a KM matka na předních poloosách, vyšší bočnice, Erch (+ pár drobných vylepšení)? Zajímavý pokrok od frajera co sedlá Ternovku a vlastní fénixa do kterého odmítá sednout, bo fridex je pro žebříky.
Chvilku vážně:
Už sem moc nechodím ale Tvůj návrat kvituji s velkou radostí.
Chvilku vážně:
Už sem moc nechodím ale Tvůj návrat kvituji s velkou radostí.
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
...otáčkoměr z Karosy,tlačítko z Ikarusa,lucasy,ruční brzda se ,,sporákem,,na tunelu,13listů,hrazda na čepy,lomená příčka,majler na rouře,dvojitý uložení korby,rezerva na p..u na lanko,výfuk nahoru,servonádrž v nárazníku,ventilačky z MBčka,čidlo na vodu v naftě,větší kompresor,olejové topení,sklápění táhlem,cívky pod haubnou...mám pokračovat?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host