Stránka 1 z 1

Zajíždění motoru

Napsal: ned říj 31, 2010 7:18 pm
od Makec
Zdarec kolegové.Kolega dostal novou G 440 e5 bez močoviny a zdá se mu že nová netahá tak jako předchozí T 420 e3 když ji měl novou.Napište v kolika km se vám to rozjezdilo.Díky.

Napsal: ned říj 31, 2010 8:05 pm
od martin440
žádný zajíždění... jestli má vše co má mít (teplotu- olej) , tak normální provoz, když je potřeba tak čočku , tomu to neublíží , pokud ano tak je ten tahoun blbě postavenej..a je lepší aby se rozletěl v záruce než měsíc po ní.... a povolí to tak lehce po 20-30 tis naplno po50-80-jen orientačně... podle motoru a řidiče .... :D pro srovnání tgx mě povolilo po 55 a skanča r470 pod sklopkou až po 65 a to dostávala kopr :D :D :D a ze začátku dejchala jak líza před smrtí, když byla ohřatá na starym cínovci, po 20 si sedla

Napsal: ned říj 31, 2010 10:06 pm
od mirazapletal
tak nevím jestli se Scania nějak liší, ale u některé auta si sedají - 200-300.000km, pak i spotřeba jde dolů atd... Kdysi si stěžoval kluk od Crosspedu že jakmile mu auto začne konečne jet, tak ho zrovna prodají :lol:

Napsal: ned říj 31, 2010 10:30 pm
od martin440
jj ale taky se říkávalo, že motor tahne jako drak, těsně před smrtí :lol:

Napsal: ned říj 31, 2010 10:54 pm
od kruji
martine, co myslíš tím, že auto povolí ? Že vzroste výkon, nebo klesnou jízdní odpory?

Napsal: ned říj 31, 2010 11:00 pm
od martin440
jj , prostě neni tak festový, jako na začátku , a nebo se zadře , když je na hovno postavený

Napsal: pon lis 01, 2010 7:24 pm
od Makec
Špatně jsem dal nadpis,mě šlo o to že to prostě netahá a nevíme jestli to nejni tim že to je tak stažený na emisích kvůli tomu aby to bylo bez močoviny.Teprve má necelých 10 tis km tak ještě počkáme a pak uvidíme.

Napsal: pon lis 01, 2010 7:42 pm
od martin440
možný by bylo, že je to softwerově o něco ze začátku stažený, ale pochybuju o tom ..to by ti měli říct v servisu...pokud k tomu budou svolný

Napsal: pon lis 01, 2010 8:40 pm
od Láďa Scania
Az najedes 20 tisic,tak bys mel jet do Scanie na prvni prohlidku,kde budou serizovat motor.Tak potom by se to melo zlepsit.Jinak jak psal Martin,tak se toho neboj a normalne ji ber u huby.Hlavne zadny podtaceni,nebo to pak bude mrcha lina.Tak at ti to jezdi. :wink:

.

Napsal: úte lis 02, 2010 1:42 am
od cestovatel110
Scanie má 1.PROHLÍDKU PO 15000km,aspon tedy G typ,pak v 60000KM.Ber ji u huby od nova,at není líná.Dneska se tomu naloží hned,jak to sjede z pásu,dříve jsme jezdili s novým kozlem-SAMOTNÝM-třeba 2000km výlety,aby si to sedlo-krásné to výlety. :lol:

Napsal: úte lis 02, 2010 1:12 pm
od zdenekjihlava
moje rec novy motor tak mu hned nalozit a plny tempomat a on si zvykne a jestli ne tak je tam neco spatne a je to v zaruce

Napsal: úte lis 02, 2010 7:27 pm
od Makec
Dík za rady,ale vzhledem k tomu že je v soupravě s tříosákem a ještě sklopka tak nemusím říkat že kouř prostě dostat musí aby to vůbec vyjelo kopec...a nejni moje,ale kolegy.Mojí předešlý řidič bral od začátku dost u krku a musím říct že docela jede na to co vozíme,ale taky bere litr oleje na 1 tis km!!! S tou močovinou jsem to myslel tak,že ty motory jsou dneska stavěný na emise a prostě třeba už tak jako ty starý nepojedou,i když by měly mít papírově výkon o něco lepší.No náme tomu čas a uvidíme.