jeden znamej tam ma syna kterej shani sofera na stabilku Chicago-LA, prej snad 4000 km jedna cesta toci to tejdne, ale to se mi nezda. Ze by to otocil, mozna tak tam. Kazdopadne me lame 5000$/mes.fix. predpokladam ze se clovek moc nevyspi, ale spani v motelech a ne jak tu u nas v aute, jinak prej auta nejaky ch 22m, oproti 17m evr. ale s tacho nevim, jo a myslim to nema omezovac, takze frci fakt rychle, pokud te nechytnou.. A na dalnici prej jedes sam, ne jak zacpany Nemecko, ale vse je to o povidani jeho otce, kterej o tom moc nevi.. Zvazuju jestli to zkusit. Ale po 3 mes.bys musel vzdy odlitnout, pac mas vizum jen na3 mesice, tak nevim..
blog o Kanadě
Ahoj kolegové,
tak jsem založila svůj blog o životě a práci truckera v Kanadě, začátky. Omlouvám se za technické bláboly, které tam občas asi jsou ohledně techniky aut, jsem jen slabá žena , která se nadrtila techniku trucku i traileru a dohromady o tom pořádně nic neví. mějte se krásně a budu ráda když na blog nakouknete
http://huradokanady.webnode.cz/
tak jsem založila svůj blog o životě a práci truckera v Kanadě, začátky. Omlouvám se za technické bláboly, které tam občas asi jsou ohledně techniky aut, jsem jen slabá žena , která se nadrtila techniku trucku i traileru a dohromady o tom pořádně nic neví. mějte se krásně a budu ráda když na blog nakouknete
http://huradokanady.webnode.cz/
usa
tak třeba AETR tam funguje, ale nejsou tam digitalni karty ani kolečka, ale jen tzv Log Book který si řidič vypisuje sám. Tahle knížka nemá ani číslované stránkování, takže jednoduše , když nemáš jízdu, tak vytrhneš list , posuneš jízdu o 9h zpět a jsi vyspaný. Samozdřejmě , že je takové používání nelegální, ale oni policajti asi vědí , proč to jde takto ošulit. Prostě když je třeba doručit zboží tak se to nějak musí udělat. Horší je to , když to posuneš špatně a policajt Ti na to příjde, tak stojíš 12h a + nějaká pokutka. Jo váhy jsou tam pravidelně v každém státě i více vah , ale mají taky svoji pracovní dobu, takže někdy jsou i zavřené. Neměl jsem až na pár vyjímek nikdy přetížený kamion, ale řidič si musí před jízdou " vyslajdovat" zadní dvojnapravu aby nebyl přetížen na zadek. Pak se jedeš zvážit na Truckstop kde je většinou CAT Scale váha a jestli jsi dobře vyslajdovaný a máš váhu správně, tak můžeš vyrazit bez obav. Co dál?
-
- Příspěvky: 231
- Registrován: pát kvě 16, 2014 11:01 pm
- Bydliště: plechovy hotel
Re: USA
Ahojte keby som chcel robit vodica na kamione v USA treba si tam robit novy VP ? alebo staci aj ten nas C +E europsky + nejake skolenie. Nevie niekto. Co som zistil tak kamionistov tam robi aj dost poliakov ale neviem ako to je s VP
Scania R450
-
- Příspěvky: 231
- Registrován: pát kvě 16, 2014 11:01 pm
- Bydliště: plechovy hotel
Re: USA
Napríklad viem ze ked tam ides ako turista a chces si tam požičať a jazdit na osobnom aute tak staci si vybavit medzinarodny VP a ze uznaju aj ten nas europsky. Ale pri iných skupinách VP by nestacil medzinarodny VP? Ja len tak zo zvedavosti sa pýtam
Scania R450
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host