Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Viem, že u vás je každý prejazd očíslovaný. Rovnaké to je na Slovensku. U nás je jedinečné identifikačné číslo (JIČ) železničných priecestí. Platí od roku 2012, číslo vyzerá takto SP0373. To by sme si ako profi šoféri mohli zapamätať, možno sa to niekomu časom zíde.
Poľskému kolegovi na tomto železničnom priecestí v Nemecku padla závora medzi kabínu ťahača a kontajnerovú cisternu. Neviem čo robil, vyhováral sa že za to nemohol, že závora spadla skôr. Našťastie to je vlečka, vlaky tade chodia pomaly. Tuším za to dostal od policajtov pokutu, už si nepamätám čo vravel. Bolo to asi pred troma rokmi.
https://www.google.com/maps/@53.3512678 ... ?entry=ttu
Poľskému kolegovi na tomto železničnom priecestí v Nemecku padla závora medzi kabínu ťahača a kontajnerovú cisternu. Neviem čo robil, vyhováral sa že za to nemohol, že závora spadla skôr. Našťastie to je vlečka, vlaky tade chodia pomaly. Tuším za to dostal od policajtov pokutu, už si nepamätám čo vravel. Bolo to asi pred troma rokmi.
https://www.google.com/maps/@53.3512678 ... ?entry=ttu
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Červené tlačítko ... nevěřím na to, netuším jaká je norma teď přesně, ale bylo tuším 7 vteřin od spadnutí závor do příjezdu vlaku, pak je ti tlačítko na nic. Jsou přejezdy kde když jedu maximální povolenou rychlostí, což může být klidně jen 70 tak když se blížím k přejezdu vidím teprve závory padat spadnou mi tak nějak před nosem. Je to minimalizací času zdržení. Tam kde to ovládají ručně pro změnu jsou závory dole dlouho. Takže tlačítko ... než vystoupíš a dojdeš k němu .... tak už tě hrnu z přejezdu ven.
Pak jsou speciality Starý Kolín - Kolín, když tam valí maximálkou spadnou závory proletí vlak a jede se dál, když se na autoblouku plíží za sebou 30km/h, tak tam čučíš a čučíš žádný problém 7 minut, protože než se proplíží jeden jede z druhý strany druhej ... a opak jsou přejezdy, kde když jedu pomalu, nebo nechtěně zastavím v přibližovacím úseku závory se mi otevřou sami před vlakem a naopak, když zůstanu stát ve vzdalovacím úseku, závory se za mnou zase zavřou ... jo je to věda
Červené tlačítko by muselo být stisknuto, tak včas abych stačil zastavit, jinak je k ničemu, to byste na každým přejezdu strávili mládí musel by se zavřít s takovým předstihem, aby byl čas vystoupit a stisknout tlačítko jen tam kde to dělají ručně máš někdy čas zvedat závoru, jinak hlava nehlava jet závoru přerazit a nebo utéct moc víc nestihneš, většinou ani to.
Pak jsou speciality Starý Kolín - Kolín, když tam valí maximálkou spadnou závory proletí vlak a jede se dál, když se na autoblouku plíží za sebou 30km/h, tak tam čučíš a čučíš žádný problém 7 minut, protože než se proplíží jeden jede z druhý strany druhej ... a opak jsou přejezdy, kde když jedu pomalu, nebo nechtěně zastavím v přibližovacím úseku závory se mi otevřou sami před vlakem a naopak, když zůstanu stát ve vzdalovacím úseku, závory se za mnou zase zavřou ... jo je to věda
Červené tlačítko by muselo být stisknuto, tak včas abych stačil zastavit, jinak je k ničemu, to byste na každým přejezdu strávili mládí musel by se zavřít s takovým předstihem, aby byl čas vystoupit a stisknout tlačítko jen tam kde to dělají ručně máš někdy čas zvedat závoru, jinak hlava nehlava jet závoru přerazit a nebo utéct moc víc nestihneš, většinou ani to.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
to Honza Karela2: Za prvé. Jako správný nádražák jsi to asi četl. Tam to bylo myšleno v souvislosti s komunikací a červené tlačítko na "důchodcovském telefonu" zmáčkneš a jen mluvíš s tím správným člověkem.
Za druhé. Teď jsem tam nebyl, ale toto by jsi měl zkopírovat a napsat to do toho vlákna. Co by na to ODBORNÍCI napsali.
Za druhé. Teď jsem tam nebyl, ale toto by jsi měl zkopírovat a napsat to do toho vlákna. Co by na to ODBORNÍCI napsali.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
to Honza Karela2: Ahááá, tak jsem to tam teď zběžně projel, a už to řeší. Takovou nějakou poznámku jako máš tady ty, tam vznesl nick Koleac.
Dobrá myšlenka je ten detektor pohybu. ALE. Toto byl přejezd alá polní cesta.
Dobrá myšlenka je ten detektor pohybu. ALE. Toto byl přejezd alá polní cesta.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
4215 na to forum jen občas kouknu, ale nemám tam přístup, kdysi jsem tam chodil ale řeší tam (si myslím) až moc velký renoltoviny. Jasně, tlačítko na "správného člověka" a to je kdo, když to mám k přejezdu cca 7 vteřin ? I když mi bude volat adresně na mašinu tak než přijmu hovor vysílačky jsem v něm.
Slyšel jsem, že snad prý to umí ETCS, ale na to ještě nemám zkoušky tak vůbec netuším jak naše česká verze bude fungovat, jedna paní povídala zdroj říká, že prý v Německu to umí. Teoretická možnost by to byla, pokud by ETCS neřešil "správnou osobu" ale šel rovnou po brzdě, to je možné, ale jak říkám ještě to ke mě nedošlo, tak vím houby.
Držím se od koridorů dál, už bych chtěl do důchodu dožít v klidu a na lokálce dávám autům raději přednost, akorát jednou jsem to nestihl. Osobák ....dal mi přednost tak, že zastavil na přejezdu, dostal pecku, ale měl štěstí poslal jsem ho do příkopu a vytáhli ho z toho jen s modřinama. Borec polák mi na přejezdu zastavil s návěsem, to jsem ubrzdil a počkal až odjede. Bagrista mi tam nechal bagr a šel si odemknout závoru, ten do toho skočil a najel vedle tý závory, to už jsem skoro stál, bylo tam místo, tak jsem ho akorát vyhoukal a vlak protáhl a jel dál ... ale ocenil jsem odvahu před brzdícím houkající lokálkou skočit do bagru a narvat jí bokem mezi závoru a koleje no kluk sebevrah, ale vyšlo mu to .... a tak nějak to chodí na lokálkách no už mám jen zkrácený úvazek, tak snad mi to tak nějak ještě vydrží. No ale taky nejsme bez hříchu před 30 lety první jízda s autobusem přehlídl jsem vlak, vyšlo mi to protáhl se mi za zadkem. Nikdy neříkej mě nikdy ...
Slyšel jsem, že snad prý to umí ETCS, ale na to ještě nemám zkoušky tak vůbec netuším jak naše česká verze bude fungovat, jedna paní povídala zdroj říká, že prý v Německu to umí. Teoretická možnost by to byla, pokud by ETCS neřešil "správnou osobu" ale šel rovnou po brzdě, to je možné, ale jak říkám ještě to ke mě nedošlo, tak vím houby.
Držím se od koridorů dál, už bych chtěl do důchodu dožít v klidu a na lokálce dávám autům raději přednost, akorát jednou jsem to nestihl. Osobák ....dal mi přednost tak, že zastavil na přejezdu, dostal pecku, ale měl štěstí poslal jsem ho do příkopu a vytáhli ho z toho jen s modřinama. Borec polák mi na přejezdu zastavil s návěsem, to jsem ubrzdil a počkal až odjede. Bagrista mi tam nechal bagr a šel si odemknout závoru, ten do toho skočil a najel vedle tý závory, to už jsem skoro stál, bylo tam místo, tak jsem ho akorát vyhoukal a vlak protáhl a jel dál ... ale ocenil jsem odvahu před brzdícím houkající lokálkou skočit do bagru a narvat jí bokem mezi závoru a koleje no kluk sebevrah, ale vyšlo mu to .... a tak nějak to chodí na lokálkách no už mám jen zkrácený úvazek, tak snad mi to tak nějak ještě vydrží. No ale taky nejsme bez hříchu před 30 lety první jízda s autobusem přehlídl jsem vlak, vyšlo mi to protáhl se mi za zadkem. Nikdy neříkej mě nikdy ...
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
to Honza Karela2: Teď mimo téma. Včera jsem viděl na FC nějaký to reel video. Fíra volá dispečerovi v Řeporyjích, "Na přejezdu stojí hasiči. Pustíš je přede mnou?" odpověď: "Jasně" a vzápětí jdou závory nahoru a hasiči jedou. To mě docela dostalo. Je to možné???
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
No v Řeporyjích je zastávka před přejezdem, a řídí to tam dispečer, tak by to neměl být problém, aby to zvedl po takové dohodě. Ale už dávno nemám nic se SŽ společného a neznám jejich postupy, ale jít to musí, kdyby tam ta mašina zdechla zvednou to taky nouzově. Zažil jsem jinde, že se výpravčí spletla zvedla mi závory před nosem. A zase jinde, kde se spletl a zapomněl je zavřít. Pak jsou závory tuším bez dohledu s přejezdníkama, tam to musí zvednout jen zabezpečováci ... tuším. Já sloužil v Řeporyjích v roce 1987/1988 to tam bylo vše jinak. Dělal jsem tam závoráře na tom přejezdu a závory byly na kliku. To byl krásný život ... ... a pak jsem šel za volant na 20 let
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Na frekventovaných tratiach a aj tých s vysokou rýchlosťou by mali byť len nadjazdy a podjazdy. Nič iné spoľahlivo fungovať nebude. Nemusí vždy zlyhať šofér, alebo závory, občas sa stane technická porucha a nákladiak zostane stáť pokazený na priechode. Čo potom? Vlak nemá šancu zabrzdiť. Mne to príde tak že železnice hrajú s “vlakmi a strojvůdci” ruskú ruletu.
Práve som sa vrátil zo severného Talianska. Bolo hmlisto, tak ako tam teraz často býva. Šoféri jazdili jak jebnutý, ako keby mali rengenové oči. Ja im vravím, že sú to predvídaví šoféri. Z nejakého mne nepochopitelného dôvodu predvídajú, že pred nimi nič nieje. A keď pred nimi niečo je zabíjajú seba aj iných.
https://www.cas.sk/clanok/2894391/na-di ... to-nehody/
Práve som sa vrátil zo severného Talianska. Bolo hmlisto, tak ako tam teraz často býva. Šoféri jazdili jak jebnutý, ako keby mali rengenové oči. Ja im vravím, že sú to predvídaví šoféri. Z nejakého mne nepochopitelného dôvodu predvídajú, že pred nimi nič nieje. A keď pred nimi niečo je zabíjajú seba aj iných.
https://www.cas.sk/clanok/2894391/na-di ... to-nehody/
-
- Příspěvky: 3419
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-pri ... .seznam.cz
co se to děje s tou D8 ? to je poslední dobou furt něco.
co se to děje s tou D8 ? to je poslední dobou furt něco.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
https://www.facebook.com/reel/406536975069423
Nevím zda to patří sem, nebo do sekce kdo potkal debila.
Nevím zda to patří sem, nebo do sekce kdo potkal debila.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Prej vycouvat nešlo Co tam jako chcel vymyslet? Tam bych se neotáčel ani s Tatrou
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Nevím, zda je tak blbý, nebo tak chytrý,za cenu, že ze sebe udělá debila, si zvýší sledovanost.
Určitě na začátku cesty byla značka, že tam je most 3.1m, tu neviděl, neb živě vysílal a měl plno práce s natáčením. A když je tak blbý a nečumí, tak jediná cesta byla to odcouvat. Doufám že po tomto zveřejnění své neschopnosti mu to dá zaměstnavatel zaplatit.(vyproštění)
Určitě na začátku cesty byla značka, že tam je most 3.1m, tu neviděl, neb živě vysílal a měl plno práce s natáčením. A když je tak blbý a nečumí, tak jediná cesta byla to odcouvat. Doufám že po tomto zveřejnění své neschopnosti mu to dá zaměstnavatel zaplatit.(vyproštění)
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11919
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
4215,,,,, klasika debil
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Nevim kde to bylo, ale často se setkávam s tym, že značka je až na mostě Jenže já..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuriozity, bouračky, apod. (II.)
Nová generace profi řidičů... budiž mu ke cti, že pod ten most aspoň nevlítl
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů