Nikde jsem tu nenašel toto téma tak jsem přihodím pár fotek z exkurze do terezína
Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
wolflitl: fotek 3 prd...víš čeho..a žádná kloudná fotka na celej autobus! A ....ještě všeeeeechny fotky pod sebou, škoda že jich není ještě 2x tolik:-) ...dávejte lidičky ten kód obrázků vedle sebe (s jednou mezerou), jako by to byly "slova"! A nenechávejte to pod sebou . Děkuji
Mno ale jinak zajímavý bus
Mno ale jinak zajímavý bus
Autobusy se znakem náprav 8x2 jezdí dnes asi jen v Brazílií, pokud vím tak podvozky dodává jen Volvo a Scania. Začátkem 90-tých let existoval i Neoplan Megaliner, 4-osý patrový autobus, v ČR snad jezdil na lince Praha - Košice? No byl to asi moc velký úlet, od jeho ukončení výroby se 4-osé autobusy už v Evropě nevyrábějí.
Tatra + MAN = Superstroj!
Wolflitl: to je Marcopolo Paradiso DD, na podv. Volvo. Predpokladam, ze si ho chytil cestou na nejaky vystavu alebo z vystavy. Pochybujem, ze sa do Europy bezne dovaza.
Ovela beznejsi je mensi model Viaggio, ktory sa jeden cas sa vyrabal v Portugalsku.
V Europe, kde je max dlzka busu s 3 a viac napravami 15m, styri napravy umoznuju iba vyssiu hmotnost busu; aby sa ta ale dala vyuzit treba urobit bus dvojpodlazny (alebo nejaky kombi bus, pax+naklad). Aby v nom bol primerany komfort tak vnutorna vyska ~1.75, hore aj dole, a uz mas problem s 4m vysky... Anglicke poschodaky, ktore maju slusnu vnutornu vysku hore aj dole, maju celkovu vysku 4.2-4.3m.
Ten cesky 4-napr. Megaliner bol zlty (zlto-modry?), patril firme Hejnal Turismo a jazdil Pribram-Praha-Kosice. Ako skoncil neviem.
Aby sme sa ale vratili k autobusom Volvo, tak skutocne (komplet) autobusy Volvo su napr. mestske Volvo 7700 zo Saffle (co bola predtym samostatna karosaren Saffle a este predtym Hoglund) alebo dialkove 9700, 9900 z Finska, co bola predtym firma Carrus. Nejake dialkove busy Volvo sa vyrabali aj v Nemecku, ked Volvo kupilo firmu Drogmoller.
Viac info napr tuto:
http://www.volvobuses.com/bus/global/en ... ducts.aspx
Ovela beznejsi je mensi model Viaggio, ktory sa jeden cas sa vyrabal v Portugalsku.
V Europe, kde je max dlzka busu s 3 a viac napravami 15m, styri napravy umoznuju iba vyssiu hmotnost busu; aby sa ta ale dala vyuzit treba urobit bus dvojpodlazny (alebo nejaky kombi bus, pax+naklad). Aby v nom bol primerany komfort tak vnutorna vyska ~1.75, hore aj dole, a uz mas problem s 4m vysky... Anglicke poschodaky, ktore maju slusnu vnutornu vysku hore aj dole, maju celkovu vysku 4.2-4.3m.
Ten cesky 4-napr. Megaliner bol zlty (zlto-modry?), patril firme Hejnal Turismo a jazdil Pribram-Praha-Kosice. Ako skoncil neviem.
Aby sme sa ale vratili k autobusom Volvo, tak skutocne (komplet) autobusy Volvo su napr. mestske Volvo 7700 zo Saffle (co bola predtym samostatna karosaren Saffle a este predtym Hoglund) alebo dialkove 9700, 9900 z Finska, co bola predtym firma Carrus. Nejake dialkove busy Volvo sa vyrabali aj v Nemecku, ked Volvo kupilo firmu Drogmoller.
Viac info napr tuto:
http://www.volvobuses.com/bus/global/en ... ducts.aspx
Jedna predvádzačka, pre ktorú sme si boli v Nórsku.. Na poslednej fotke je sám pán majiteľ..
Volvo 9700
Volvo 9700
Opel Combo Tour (Doprovodné vozidlo)
Volvo FH12 + Kogel A18
___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
Volvo FH12 + Kogel A18
___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř kvě 30, 2012 11:46 pm
- Bydliště: Brno
volvo
kdyz sem jezdival na zajezdovce tak sem mel moznozt jezdit s volvem 9700... motor z nejslabsiho tracku ale na autobus to bohate stacilo jezdilo to krasne.. jednou se me i povedlo ze sem na cele d1 nemusel sundat tempomat celou dobu to drzelo kilo;) podle meho usudku se me ten bus libi nejvic at uz z venku tak i ze vnitr.. akorat by mohli byt prihradky nad kolama jako ma setra.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host