Minule jsem dostal pojeb za tému tak tohle tu snad není...
S5T měla řazení půlených rychlostí vzduchem a za jízdy že? Kdybych z převodovky z S5 odmontoval rozvodovku a přidal k tomu rozvodovku z V3S ? Teoreticky bych získal V3S s půlkama. Občas by se v kopci hodily a teoreticky by to mohlo jít ale nemužu sehnat nákresy převodovek a též nemam zatim možnost někde okouknout převodovku z S5tky.
Jaký máte nato názor vy?
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
Viděl jsi někdy ty převodovky vedle sebe , jak vypadají ?? Nereálné - podle mě . Jinak jde řadit terénní a silniční za jízdy . Terénní 2 , 3 , 4 , potom přeřadit s dvojím vyšlápnutím spojky silnici , následně vyřadit 4 dát meziplyn a 3 , pak 4 a máš z toho 5 ti kvalt ............ A obráceně to jde taky .......
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Kruji já jsem se teď smál když jsem to četl... když si jen vzpomenu jak mi ta páka málem utrhne ruku když dávám z redukovaný dva na normální, to dám dvakrát spojku a stejně si to nedá říct, mužeš mi prosimtě napsat správnej postup, jak tam dostat třeba ze 4 redukovanou 4 a pak už bych nemněl mít problem tam dostat ani velká 3. To bych chtěl umět
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ono je to dnešní uspěchanou dobou. Pokud jede někdo pomalu tak ostatní nadávají, houkaj a kdoví co a nikdo nebere ohledy na tyto veterány. Pravda já mojí Ifu převychoval, ale stejně ze čtyř válců zázrak neudělám. Hold se musíme smířit s tím jak to jede a nekoukat na ostaní.
Do chlívku IFA dám info k mojí mezinárodní známosti mojeho auta.
Do chlívku IFA dám info k mojí mezinárodní známosti mojeho auta.
Volvo FL 614.
Prodej auta nepřichází v úvahu kvuli dostupnosti dílů na V3S a celkově terení průjezdností... já chci takzvaně "hodně muziky za málo peněz".
Je potřeba se rychleji točit, víc odvozíš, konfortnější práce s tim je, tam kde se plazíš za 2 bys mohl jet za malá 3 a hned jedeš trochu rychleji... čas jsou peníze...
Též jako mi tam chybí někde 5 rychlost... musim říct že mam auto docela v pohodě, jen trochu škube volant a na 4 s nim jedu 50Km/h a myslim že v pohodě by to utáhla i 5 (když jedu po prázdnu). Kdyby se našla taková převodovka tak do 80000Kč bych ji koupil, ale to je scifi..
Je potřeba se rychleji točit, víc odvozíš, konfortnější práce s tim je, tam kde se plazíš za 2 bys mohl jet za malá 3 a hned jedeš trochu rychleji... čas jsou peníze...
Též jako mi tam chybí někde 5 rychlost... musim říct že mam auto docela v pohodě, jen trochu škube volant a na 4 s nim jedu 50Km/h a myslim že v pohodě by to utáhla i 5 (když jedu po prázdnu). Kdyby se našla taková převodovka tak do 80000Kč bych ji koupil, ale to je scifi..
kuba-THX, sorry. Já zapomněl že jsem jezdil s kladovkou se závozníkem. Když se blížil dlouhý kopec,a věděl jsem, že ho 3 nevytáhne, tak závozník vzal za šajtru, já za páku redukcí a na můj pokyn jsme jedním vrzem, s meziplynem zařadili z normální 3 na redukovanou 4. Sám to asi nezvládneš.
Lesu zmar!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů