GudiTm, nevím jak jste to měli podložené, respektive kam jste tlačili, ale 20ti tunama bych tu V3S zlomil vejpúl.(Nic ve zlém....)
Jezdil jsem s tímto vozem cca 6 let, a tuto opravu jsem dělal asi 3X.
Lukynx, tak jak to máš nafoceno, tak se ten díl postavil o 90 stupnů, jako by byl na nápravě, na tu hřídel se závitem se přiložila zpravidla podlážka z montážní jámy, (byla nejblíž po ruce), a do toho plnou silou řízl 5tikilogramovým kladivem zkušený, nejlépe 100 kilový mechanik. Vždy se to po té ráně rozložilo na komponenty.
Vzpomínám, že jsme do dílny dostali MODERNÍ HYDR. LIS!!! Při 1. příležitosti mechanici nechtěli tlouct kladivem, a soukali poloosu na LIS. Pak složitě rešili, jak to podložit, páč mezi šrouby kola je asi jen 1 vybránní, zřejmě kvůli demontáži redukce. Nejsem si jist, ale asi to skončilo na zemi, a řízlo se do toho těžkým kladivem přes dřevěnný špalek.
(Možná se to později s tím lisem naučili, ale já jsem mezitím povýšil na moderní vůz Škoda 706 RTO)