Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Super, děkuji moc, tak to musím ještě do přední nápravy dolít. Jen jen nerozumím, proč máš na zadních reduktorech napsáno max. 2L?
Dovolil bych si malou polemiku, normálně mažu všechny kardany vazelínou LV2/3, ale návod uvádí A00, kterou mám používat? Protože ta LV mi byla doporučena při GO kardanů.
Dovolil bych si malou polemiku, normálně mažu všechny kardany vazelínou LV2/3, ale návod uvádí A00, kterou mám používat? Protože ta LV mi byla doporučena při GO kardanů.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Klidně cokoliv co z toho nevyteče...
No popravdě už nevím asi mi to tak vycházelo. Většinou takové věci na padla otevřu a do rána nechám téct a druhý den plním. Jestli tam něco zůstávalo nebo proč nevím. Ale kdyby to hned podruhé nebyla pravda tak jsem to vygumoval...
No popravdě už nevím asi mi to tak vycházelo. Většinou takové věci na padla otevřu a do rána nechám téct a druhý den plním. Jestli tam něco zůstávalo nebo proč nevím. Ale kdyby to hned podruhé nebyla pravda tak jsem to vygumoval...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Aha, díky, no uvidím, až to vypustím. Největší strach mám, jestli se mi povede otevřít ty vypouštěcí otvory. To bude oříšek
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Vybrousíš kousek pásoviny aby tam pěkně seděla, poklepeš kladivem a zabereš kleštěma.
U toho si musíš opakovat "strach a peníze jsem nikdy neměl a teď s tím začínat nebudu" a uvidíš jak to půjde
U toho si musíš opakovat "strach a peníze jsem nikdy neměl a teď s tím začínat nebudu" a uvidíš jak to půjde
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Ahoj chlapi.Potřebuju poradit.Měla krátká kabina na 151 i 3 místnou verzi?Pokud ano,je problém to z 2 sedadlové na 3 předělat?Nemyslím papírově.Jinak dá se ještě koupit na kabinu plechařina jako podběh pravý kus nad blatníkem ,no prostě nemoci? a kolik litrů oleje se vejde do motoru,převodovky a kolik nemrzky dáváte do motoru (640 212kw). Díky
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Pochybuju, lavici měly 100 a některý 111. Před x lety se ještě dalo sehnat dost, některý věci byly i z nějakýho laminátu/kompozitu. Až do toho kuchneš tak se zastavíš až u motoru, ono to nikdy nevypadá tak zle než se do toho dáš... Nevím jestli ještě funguje ale zkus Brůhu v Jablonci, nějak se motal kolem výroby kabin v Holýšově, ale některý díly už nebyly výlisky ale růčo vyklepávaný, takže ze slabšího plechu a drahý jak pes...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Díky,za odpověď.Preci jen jestli to s těma 3 mistama je na beton?Plechy tedy vytvářím.A budu rád za zbytek odpovědi na otázky,který jsem psal.Jeste jedna otázka,měla liazka v pravo na masce,rok 1989 znak skládaný z písmen nebo stříkaný?Diky
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
skládaný, písmena jdou v Jablonci koupit, ty 3 místa taky řeším, zatím bez úspěchu
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
3 místa měly komunální podvozky(to ještě asi ne všechny) ale ty neměly krátkou boudu...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Kuka vozy až již starší dvounápravové 110 (většinou oranžová budka a šeda nástavba) nebo pozdější buď s přidanou řiditelnou nápravou či vlečnou zvedací měly velké boudy a lavici obdobně jako u 100. Takže tenkrát to asi do TP zapsat šlo.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Tenkrát to tak bylo vyrobený. Krátká bouda pochybuju, že byla někdy 3 místná... Mám katalog k 300 boudám a lavice je v něm uvedená pouze u dlouhý boudy.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Díky.Chlapi neměl by jste někdo manuál k ovládání lanovýho kontejneru,nebo postup,nerad bych něco podělal až s tím začnu hejbat(třeba i popis která páka rozvaděče dělá to a ta zas tohle....A Fotku uchycení tlumiče kabiny?měl by být ze škody 120 stejně tak jako ty kulaté silentbloky,jde mi o horní uložení,přijde mi že to někdo bastlil a převařil.A kdyby měl někdo nějaký dily do vnitřku kabiny,přední masku atd.ať napíše SZ.Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti