Moderátoři: Olda, cuisine, BajlachVT
Cusek , mno pojistovny Direct line , Churchill , pak je dobra Morethan , ty jejich Gocompare stranky apod vyhledavace jsou nanic a najdou ti jen nektere pojistovny ... mame ted Octavu 05 2.0tdi , pojistka psana na pritelkyni (25let) a ja jako druhy ridic a mame to za 430L ... samo fully comprehensive ...
zdravím kolegy legionáře :-)
Jezdím tady už čtvrtým rokem a nemůžu někde zakotvit. Práce pod agentůrou má své "kouzlo" v podobě: je práce, máš zaplaceno nebo není práce a sedíš doma zadara... To je to, co mě tu točí a s tím ještě spjatý úžasný propad koruny Ze 42kč na začátku na současných usmrkaných 28kč. Díval jsem se, že už delší čas tady nikdo nic nepřidal. Makáte tady ještě nebo už jste práskly dveřmi? Jinak rychlostní limit pro nákladní dopravu na dálnicích tady není 56m/h ale 60m/h.
Zdravím z Bristolu
Ano, již čtvrtý rok to tady kroutím pod agentůrama. Byl jsem i jeden rok v Londýně ale tam to bylo ještě horší: zaregistrovaný u pěti agentur a jezdil jsem každý den pro někoho jiného. Tak jsem se vrátil po roce zpět do Bristolu a jezdím pro Sainsbury. (před tím dva roky pro Morrisons) Já zase neznám moc ten východ. Můj rajón je celý Wales, Haverfordwest, celý jih od Portsmouthu až po konec Cornwallu, Penzance a na sever po Manchester. Toto mám sjeté křížem krážem ale pořád je se co učit a poznávat Jen bych radši bral něco stabilního, pět dnů v týdnu min. bez rozdílu hodiny či dne v týdnu. A to pod agentůrou prostě není.
zdravím
Byl jsem v obou depotech, jak nad M4 v malém městě Yate (Morrisons), tak teď pod M4 v Bristolu, Emerson Green, depot Emeral Park (Sainsbury). Oba depoty jsou DHL. V Yate jsem měl slíbený kontrakt po šesti měsících ale s rozhodnutím výstavby nového obřího depotu Morrisons v Bridgewater (vpravo hned u dálnice M5 mezi J23 a J24) nastal stop-stav který tam trvá dodnes. A v Sainsbury jsem krátce abych se na to dostal. A Ty jezdíš v Greenfordu? Tam je nějaká pekárna, nevím jestli Hovis nebo Warburtons. Bydlel jsem tam rok.
Vsak ten morrison uz tam stoji delsi dobu u bridgewater ne ? No to sainsbury je chutovka , v kabine nesmis byt a to I chodi a kontrolujou ci jsi si Ji zamkl a cekarna 2x2m s matem na kafe (teda jsem kafe urazil) Ja pekarny nee to se zeptej Fatala , ja zavazel ze spaldingu vsechny tydle markety s chladakama a naopak treba z bristolu vozil zpatecky ovoce z doku , ci jogurty z yeovillu apod. Ale ted jezdim po-pa s navesama Olof co dojdou z evropy
Pro STOCK :
Zdař Chlape. Na Tvou otázku ohledně profesáku jsem Ti nechal odkaz ve vlákně, kde jsi se ptal. Doufám, že Ti to pomohlo.
K Agenturám je to individuální. Např já dělal assessment na jednom warehouse za jednu agenturu. A dal jsem se tam do řeči s jedním polákem a on tam byl pro jinou agenturu a stěžoval si, že pro tu jeho agenturu jezdí jen dva až tři dny týdně, že ho víc nedokáží vytížit. Mě ta jeho agentura volala přesně za dva dny, že nutně potřebují řidiče na jeden den. A od té doby pro ně jezdím. Teď asi šest měsíců stabilku Po až Pá ráno 06:00 do doby než se rozveze a každou druhou sobotu nějaký warehouse. A to mi pořád volají jestli jako třeba bych nejel ještě sobotu plus neděli Já ze srandy říkám, že s vytížeností jsem na tom tak, že kdybych měl dvě karty tak mi nestačí Ale protože neporušuji zákony, tak si vystačím s jednou kartou a jezdím do maxima co mi povolí 561/2006. A stejně teďka beru kramle a chci jezdit pro někoho jiného. Takže to je těžko. Kamarád jezdí pro Sainsbury´s Walthampoint a je na tom něco jako já. A to si ještě pomáháme POA breakama, abychom se vlezli do work directive Hlavně Ti přeji hodně štěstí a ať se Ti podaří najít práci dle Tvých představ.
Pro r.- :
Rade ještě jsem Ti zapomněl říct, že já už nenechám ani kousek kola na chodníku, ikdyž tam parkují ostatní. Leda když parkuji osobák a je to tam na značce povoleno. S něčím větším na chodník NOWAY Od té doby co jsem dostal za to flastr, že jsem stál na asfaltovém chodníku, kde normálně parkovali osobáky tak zastávám názor, že to co je nad 3,5 tuny na chodník nepatří a ať mě objíždějí jak chtějí. A to jsem tam stál prázdnou 7,5 tunou neboli vanem A do pokuty doslovně napsal, že heavy lorry stojí na chodníku
Píšu to jak jsme se bavili o hardshoulder, že když ostatní tak já bych mohl taky. Tak já na chodník NE NE
Zdař Chlape. Na Tvou otázku ohledně profesáku jsem Ti nechal odkaz ve vlákně, kde jsi se ptal. Doufám, že Ti to pomohlo.
K Agenturám je to individuální. Např já dělal assessment na jednom warehouse za jednu agenturu. A dal jsem se tam do řeči s jedním polákem a on tam byl pro jinou agenturu a stěžoval si, že pro tu jeho agenturu jezdí jen dva až tři dny týdně, že ho víc nedokáží vytížit. Mě ta jeho agentura volala přesně za dva dny, že nutně potřebují řidiče na jeden den. A od té doby pro ně jezdím. Teď asi šest měsíců stabilku Po až Pá ráno 06:00 do doby než se rozveze a každou druhou sobotu nějaký warehouse. A to mi pořád volají jestli jako třeba bych nejel ještě sobotu plus neděli Já ze srandy říkám, že s vytížeností jsem na tom tak, že kdybych měl dvě karty tak mi nestačí Ale protože neporušuji zákony, tak si vystačím s jednou kartou a jezdím do maxima co mi povolí 561/2006. A stejně teďka beru kramle a chci jezdit pro někoho jiného. Takže to je těžko. Kamarád jezdí pro Sainsbury´s Walthampoint a je na tom něco jako já. A to si ještě pomáháme POA breakama, abychom se vlezli do work directive Hlavně Ti přeji hodně štěstí a ať se Ti podaří najít práci dle Tvých představ.
Pro r.- :
Rade ještě jsem Ti zapomněl říct, že já už nenechám ani kousek kola na chodníku, ikdyž tam parkují ostatní. Leda když parkuji osobák a je to tam na značce povoleno. S něčím větším na chodník NOWAY Od té doby co jsem dostal za to flastr, že jsem stál na asfaltovém chodníku, kde normálně parkovali osobáky tak zastávám názor, že to co je nad 3,5 tuny na chodník nepatří a ať mě objíždějí jak chtějí. A to jsem tam stál prázdnou 7,5 tunou neboli vanem A do pokuty doslovně napsal, že heavy lorry stojí na chodníku
Píšu to jak jsme se bavili o hardshoulder, že když ostatní tak já bych mohl taky. Tak já na chodník NE NE
Jj jasan , no vzdycky se clovek uci , nastesti to bylo bez bodu To me nedavno upozornil kolega at nenajizdim na laybyi v purfleetu ani na patnik ze za to pokutujou a pritom tam zase vidim tolik souprav zaparkovanych natvrdo primo i na trave (teda oranisti ) No jinak jsem to dotahl k Milton Keynes a signal nic moc
To R:
Ten Morrisons v Bridgewater tam ještě nestojí, teprve ho staví (přímo u M5 vpravo když jedeš na jih) Nevím kdy to má být hotové ale přípravy na stavbu se opravdu táhly dva roky. Celou tu dobu, co jsem pro ně jezdil. A v Sainsbury je veliká kantýna z boku na pravo z pohledu na rampy od brány. Jen bohužel má otevřenu prodejnu jídla (za to za velmi dobré ceny a jen za keš) jen v určité hodiny. Já jsem si tu otevíračku ofotil telefonem abych věděl kdy se tam můžu najíst a kdy si dát jen tu "náhražku" kávy z automatů kterých tam je na kde co asi 6.
Ten Morrisons v Bridgewater tam ještě nestojí, teprve ho staví (přímo u M5 vpravo když jedeš na jih) Nevím kdy to má být hotové ale přípravy na stavbu se opravdu táhly dva roky. Celou tu dobu, co jsem pro ně jezdil. A v Sainsbury je veliká kantýna z boku na pravo z pohledu na rampy od brány. Jen bohužel má otevřenu prodejnu jídla (za to za velmi dobré ceny a jen za keš) jen v určité hodiny. Já jsem si tu otevíračku ofotil telefonem abych věděl kdy se tam můžu najíst a kdy si dát jen tu "náhražku" kávy z automatů kterých tam je na kde co asi 6.
truck sem truck tam
To fatal:
Dík za to info o profesáku, četl jsem ho. Věděl jsem o CPC ale co tu jezdím, tak ho po mě nikdy nikdo nechtěl. Trošku jsem nepochopil ten DQC ale to bude tou mou angličtinou. Ještě by mě zajímalo kolik to stojí a jestli to platí i u nás. Protože ceny v ČEZku za profesák mi přijdou jako pěkná zlodějina. Hlavně poměrem k platům. Já v GB začínal u jedné agentůry tak, že nám dala dům a v Yate v Morrisonu jsme měli 5 dnů naplánovaných jako kontraktoví zaměstnanci. Všichni přijetí před námi (bylo nás asi 20) dostali po šesti měsících kontrakt. Já jsem přišel v době, kdy se rozhodovalo o sjednocení asi 5 depotů po GB do jednoho velikého. Jak se rozhodlo o výstavbě depotu v Bridgewater, tak nastal stop stav. Navíc moje agentůra byla prodána jiné (to bylo pro nás ještě beze změn) a nakonec se v Morrisonu rozhodli, že budou využívat jen jedné jediné agentůry a tak jsem musel pod ní přejít. První co bylo, tak nám zrušily plán a zůstali jsme na telefonech. O svátkách chodily brigádní dědkové Angličané a i když bylo práce nad hlavu a v deputu si půjčovali auta z půjčoven, tak jsme začali jezdit s bídou 4 dny v týdnu na úkor jiných agentůrních řidičů. A to se po novém roce nezměnilo. Kamarád tam jezdí dodnes a je rád, jak má 5 dní. Já tam mám ban za mnou nezaviněné zpoždění dodávky a tak jezdím jen to Sainsbury, kde je více agentur. Nevím jak ostatní agentury ale ta moje mi toho moc nedává. Přemýšlím, že to po třech a půl roce tady zabalím a vrátím se domů. :-/
Dík za to info o profesáku, četl jsem ho. Věděl jsem o CPC ale co tu jezdím, tak ho po mě nikdy nikdo nechtěl. Trošku jsem nepochopil ten DQC ale to bude tou mou angličtinou. Ještě by mě zajímalo kolik to stojí a jestli to platí i u nás. Protože ceny v ČEZku za profesák mi přijdou jako pěkná zlodějina. Hlavně poměrem k platům. Já v GB začínal u jedné agentůry tak, že nám dala dům a v Yate v Morrisonu jsme měli 5 dnů naplánovaných jako kontraktoví zaměstnanci. Všichni přijetí před námi (bylo nás asi 20) dostali po šesti měsících kontrakt. Já jsem přišel v době, kdy se rozhodovalo o sjednocení asi 5 depotů po GB do jednoho velikého. Jak se rozhodlo o výstavbě depotu v Bridgewater, tak nastal stop stav. Navíc moje agentůra byla prodána jiné (to bylo pro nás ještě beze změn) a nakonec se v Morrisonu rozhodli, že budou využívat jen jedné jediné agentůry a tak jsem musel pod ní přejít. První co bylo, tak nám zrušily plán a zůstali jsme na telefonech. O svátkách chodily brigádní dědkové Angličané a i když bylo práce nad hlavu a v deputu si půjčovali auta z půjčoven, tak jsme začali jezdit s bídou 4 dny v týdnu na úkor jiných agentůrních řidičů. A to se po novém roce nezměnilo. Kamarád tam jezdí dodnes a je rád, jak má 5 dní. Já tam mám ban za mnou nezaviněné zpoždění dodávky a tak jezdím jen to Sainsbury, kde je více agentur. Nevím jak ostatní agentury ale ta moje mi toho moc nedává. Přemýšlím, že to po třech a půl roce tady zabalím a vrátím se domů. :-/
truck sem truck tam
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host