Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
mě by spíš potěšila zpráva, že montujou kotoučový brzdy. dodnes nechápu co je za problém, když stávající brzdy na některých typech hasičáků údajně jsou problém
Naposledy upravil(a) mates dne stř úno 04, 2009 2:46 pm, celkem upraveno 1 x.
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 416
- Registrován: stř dub 09, 2008 4:03 pm
miky: Nepočítám, že by se motor 12V k vůbec něčemu chystal, protože tyhle motory se již vyrábí jen jako montážní sady do Indie coby náhradní díly. Nesplňují tuším ani EURO I a pochybuju, že by Tatra rozjížděla vývoj úplně jiného motoru za nehorázné peníze, když osmiválec EURO V je dnes o 60 kW výkonnější, než byl dvanáctiválec turbo v typech T815 TP24, VVN26 a VT26... Navíc se chystá osmiválec EURO VI...
Radek: I 6x6ce stačí bohatě stávající osmiválec 325 kW, silnější motor je úplná zbytečnost. Takhle montáž turba do starých CAS-32 na podvozku T815 PR2, to by byla jiná, tam ten výkon chybí... Mají to tak hasiči na letišti Karlovy Vary.
Radek: I 6x6ce stačí bohatě stávající osmiválec 325 kW, silnější motor je úplná zbytečnost. Takhle montáž turba do starých CAS-32 na podvozku T815 PR2, to by byla jiná, tam ten výkon chybí... Mají to tak hasiči na letišti Karlovy Vary.
Si vemte že jen přidáte k osmiválci 4 válce a rázem jste na výkonu 660 koní (v podstatě vznikne motor co má Tomeček v dakarce) to je trochu moc i na hasičák. A taky si vemte kolik by to žralo dyk jeden z důvodů proč se V12 přestaly dělat a začalo se vývojem V8 byla příliš vysoká spotřeba. A dneska v době šetření a ekologie by si to nikdo nekoupil.
Nehledě na to, že dnes není problém získat výkon přes 600 koní třeba i z 8-mi válcového motoru....třeba nás vývoj překvapí, ale už za cenu elektroniky.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Re: mates - kotoučovky
Možná se nepoužívají proto, že kombinace kotouče-terén není u náklaďáku vždycky to pravé z důvodu horší samočisticí schopnosti.... ?
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
konkrétně na hasičskym podvozku je to asi fuk. jinak vim, že do terénu bubny
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host