Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Příspěvky: 578
- Registrován: čtv led 25, 2007 11:18 am
- Bydliště: Poděbrady Kluk
- Kontaktovat uživatele:
Hoši držte se
Na zelenině má kámoš 4 avie a je pravda že se sem tam něco vysype, ale nejsou to neopravitelný věci. Navíc na to co najezděj je to slušný. Jezdil jsem na nich a občas ještě jedu a jsou to podle mě spolehlivý stroje když se o ně staráš. Každý auto chce svoje
Takže na AVII nedám dopustit
Na zelenině má kámoš 4 avie a je pravda že se sem tam něco vysype, ale nejsou to neopravitelný věci. Navíc na to co najezděj je to slušný. Jezdil jsem na nich a občas ještě jedu a jsou to podle mě spolehlivý stroje když se o ně staráš. Každý auto chce svoje
Takže na AVII nedám dopustit
tak takovej jeden nedostatek na avii turbo je izolace kolem motoru.odlepila se,spadla na koleno výfuku u turba no a jak se tam válela tak se lehce vznala,a jelikož sem jezdil po vesnicích tak mi nepřipadl ten smrad divnej,pač všude zatápěj ale třetí vesnici už mi to bylo divný,tak sem to zkouknul a ejhle,tak sem tu doutnající část utrhnul a zahodil a už je to ok
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Musím řící že jsem začátečník a moje první auto je Avia A 31 bez turba valník sice má nalítano už roky ,ale pořád jede a skvěle řadí.Jen bych chtěl posilovač a bylo by to ještě lepší.Jinak si nestěžuju.
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
S Avii mám zkušenosti akorát u SDH a to jsou občas zážitky. Nastartuje z posledních sil baterky, při zajíždění do garáže je tam pak pět minut nedýchatelno, olej uchcává všude možně a na jedný co jsme ji měli půjčenou upad kardan. A kluci z jiného sboru co ji taky dostali začli dávat dohromady a měla ohnutou ojnici. Řízení to je čistokrevné servo (servané ruce) do kopce to předjede trabant.
Ale jinak vždy jsme dojeli a z té naší nikdy nic neupadlo.
Takže mít to o pár koní víc, posilovač na řízení tak si myslím, že to není špatná kára.
Ale jinak vždy jsme dojeli a z té naší nikdy nic neupadlo.
Takže mít to o pár koní víc, posilovač na řízení tak si myslím, že to není špatná kára.
IFA W50L
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Jediné co mi na Avii vadí, že má velice špatnou protikorozní ochranu. U mé která má málo najeto jsem našel pár nenastříkaných míst na spodku kabiny a pokud by jezdila normálně v provozu tak by asi byla kabina nadranc. Třeba Ifa měla tu kabinu máčenou v lázni se základovkou a tak jak je to staré auto tak bylo na lepší úrovni. Taky pozinkování brzdových trubek na Avii je katastrofálně nekvalitní.
Volvo FL 614.
Přidám svůj názor automechanika. Špatně přístupné části motoru pod nesklopnou kabinou, náchylnost k reznutí, velice pracný studený start. Seřídit brzdy tak, aby brzdily souměrně, je docela trápení, a projít emisemi je skoro neřešitelný problém. Jinak je to docela dobrý, jednoduchý a ve své době (60. léta) moderní auto.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ahoj a na Bazos.cz jsem 9.12 dal tento inzerát s fotkama:
http://auto.bazos.cz/inzerat/4798663/Avia-311.php
Avia 31.1 (původně Avia 31.1 N SODG/M2)velice málo jetá,asi tak do 25000 Km,rok výroby 1993. Bez koroze a Stk platná do 18.11.2010. Nové 6V akumulátory Varta, všechny brzdové válečky a brzdová kapalina. Dále je nový motorový a převodový olej, světla a blinkry.Uzávěrka dif. a boční vývod na převodovce. Původní pneu. Motor běží sametově a Avia je ve vynikajícím stavu. Vhodná na přestavbu na kontejner.Cenu nabídněte. Praha.východ.
Původně jsem jí tam měl za 25 Tkč, ale to nebyla reálná cena a tak nyní kdo co nabídne. Dneska jsem jí zkušebně nastartoval v mrazu a chytá ihned.
http://auto.bazos.cz/inzerat/4798663/Avia-311.php
Avia 31.1 (původně Avia 31.1 N SODG/M2)velice málo jetá,asi tak do 25000 Km,rok výroby 1993. Bez koroze a Stk platná do 18.11.2010. Nové 6V akumulátory Varta, všechny brzdové válečky a brzdová kapalina. Dále je nový motorový a převodový olej, světla a blinkry.Uzávěrka dif. a boční vývod na převodovce. Původní pneu. Motor běží sametově a Avia je ve vynikajícím stavu. Vhodná na přestavbu na kontejner.Cenu nabídněte. Praha.východ.
Původně jsem jí tam měl za 25 Tkč, ale to nebyla reálná cena a tak nyní kdo co nabídne. Dneska jsem jí zkušebně nastartoval v mrazu a chytá ihned.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zatím mi vychází asi nejekonomičtější to rozložení na díly, jelikož když je dnešní cena Avií od 7 TKč tak opravdu nevím zda by jí někdo koupil když jsem do ní dal cca 10 Tkč. Tak za 20 bych jí prodal, ale nevím zda je to v dnešní předvánoční době reálné. V každým případě nechci jít do nového roku s pojištěním na ní, protože mi bohatě stačí těch 6 dalších pojistek co musím zaplatit. Takže to zatím platí to odhlášení v pondělí a v Německu se těší na dveře z ní.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host