Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob říj 03, 2009 9:17 pm
:)
Mohu Ti klidně pomoci s příspěvky na jednoramenné nosiče kontejnerů (natahováky). Zabývám se tímto mechanismem v práci, spíš je prodávám
Malá auta (do 3,5t):
Renault Maxity (ve stejném je i Nissan Cabstar 35)
Mitsubishi Canter 3S13 (řada pokračuje do 7,5t)
MAGMA
Velká auta - různé nástavby:
AVIA určená k odvozu suti, písku atd.
AVIA určená ke svozu odpadů a výsypu kontejnerů
Svozová odpadová auta
Přepravní plošina
Pojízdná dílna
Svozové auto kovového odpadu
Speciální nosič na přepravu sil
817-780R29 6x6+14-55 VP-pancéř
V3S po renovaci s nosičem kont.
Hasičské vozy
Malá auta (do 3,5t):
Renault Maxity (ve stejném je i Nissan Cabstar 35)
Mitsubishi Canter 3S13 (řada pokračuje do 7,5t)
MAGMA
Velká auta - různé nástavby:
AVIA určená k odvozu suti, písku atd.
AVIA určená ke svozu odpadů a výsypu kontejnerů
Svozová odpadová auta
Přepravní plošina
Pojízdná dílna
Svozové auto kovového odpadu
Speciální nosič na přepravu sil
817-780R29 6x6+14-55 VP-pancéř
V3S po renovaci s nosičem kont.
Hasičské vozy
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob říj 03, 2009 9:17 pm
:)
Na vojenské TATROvky se stále montuje. Převážně je to určené na přepravní plošiny (materiál, auta atd.) Okřinek ke konci roku přišel na trh s novou řadou jednoramenných nosičů kontejnerů, teleskopů, které jsou značené CTS PRO (natahovací síla 4,6,8 t). Mají se zákazníci na co těšit
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv lis 12, 2009 10:31 am
- Bydliště: Vyškov
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát dub 16, 2010 9:40 pm
- Bydliště: Špičák 120
- Kontaktovat uživatele:
V součastné době řeším koupi nového auta pro svoji firmu a jedná se o to zda pořídit sklápěcí nástavbu kterou doposud užíváme na T-815 nebo kont.natahovač který mám na Daf LF. Jedá se mi o to že při sklápění kontejneru délky 5,5m dochází u lehké řady natahováků do 8t, pri sklápění v terénu k bočnímu náklonu hraničícím z převrácením auta nebo zohýbáním ramene.Tento problém u skápěčky nevzniká.Chci pořídit auto třínápravové celk hmotnost 26t a k tomu úměrný hákový natahovák.Má zde někdo skušenosti z touto váhovou třídou co se týká možností porovnání konfortu a bezpečnosti sklápění v terénu v porovnání se sklápěcí nástavbou. Děkuji
když se ti přilepí zemina, tak převrátíš i sklopku, takže tohle bych jako problém neviděl. ale když budeš mít takovej paskvil 8 tun a 5,5 metrů kontejner, tak se může stát ledacos. hlavní rozdíl mezi sklopkou a kontejnerem mi přijde v tom, že natahovák je težší a tak auto míň uveze, navíc težiště je posunuto výše
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
no jo kluci ale sklopka je jen sklopka,přeci jen kontajner má větší využití a když to budu mít na sklopku tak prostě udělám kontas s nizšímy bočnicemi at mám nižší váhu po prázdnu,na trávu atd.zase větší bočnice chce to jen trochu pouvažovat a ten nižší kontík udělat na háčky tak aby řidič nemusel pořád vystupovat a otvírat taky se dá řešit a ten hákový systém není zas tak extrémně těžší a jestli naložím 10 nebo 12 tun už je jedno.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
sklopka 8+8 má kolem cca 18 tun a jak se to vyplatí když naložíš jen 14 tun prostě nijak já jezdil s tatrou natahovačkou a uvezloto proti sklopce o 2 tuny méně no tak to je fakt rozdíl nehledě na to že ten kontas nemusí být z oceli dneska už se dělá tvrzený hliník či jak to přesně je a zase jde váha dolů i když cena nahoru ale jde o využití vozu sklopka je jen sklopka nic víc nic mín.a pokud má využití jak na sklopku a kontas a oplatí se mu to mít v jednom proč by ne.
pochopitelně je to na něm a on musí vědět jakou má práci a podle toho se rozhodnout.
a k tomu sklápění no opatrněji určitě ale i na skládce není problém stát rovně a jak jsem psal i já jezdil s kontajnerem a nikdy nebyl problém se stabilitou pochopitelně to není sklopka ale šikovný řidič ví co udělat aby si neustlal
pochopitelně je to na něm a on musí vědět jakou má práci a podle toho se rozhodnout.
a k tomu sklápění no opatrněji určitě ale i na skládce není problém stát rovně a jak jsem psal i já jezdil s kontajnerem a nikdy nebyl problém se stabilitou pochopitelně to není sklopka ale šikovný řidič ví co udělat aby si neustlal
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
natahovačka
špatně počítáš kámo: Tatra nk: celková hmotnost 22000kg,pohotovostní hmotnost něco málo přes 12000kg a plus kontejner tak zhruba 2000kg.Jen abys věděl s čím si údajně jezdil.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
hej kámo nevím kdo jsi a je mi to jedno ale tvá přesnost toho s čím jsem jezdil je fakt dobrá
a jo Taylere když mi jdež v patách tak jaký že to jsem měl hák na tom kontasu už si to nepamatuji
a když už jsi utěch počtů tak mi spočítej ty staré 815 jakou mají nostnost no možná ti výjde že jsem ujel i jednu tunu
a pak popiš jak jsi to dojil at se pan podnikatel přiučí
a jo Taylere když mi jdež v patách tak jaký že to jsem měl hák na tom kontasu už si to nepamatuji
a když už jsi utěch počtů tak mi spočítej ty staré 815 jakou mají nostnost no možná ti výjde že jsem ujel i jednu tunu
a pak popiš jak jsi to dojil at se pan podnikatel přiučí
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host