Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Dopravní systemy (Raal, Timocom,...)
Doporučujete nějake systemy, které davaji možnost rýchle najit vytěžování?
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
ako je to s raalom , timocom a pod. ? mam jednu dodavku ktoru momentalne takmer nepouzivam tak by sa mi na nu hodila aspon nejaka praca .
1. - najdem na raalku pracu na dodavku ?
2. - aktivovať si raal ak ešte neviem ako to s nim chodi na SK-CZ alebo priplatiť si a zobrať komplet EU
3.- na ake auto do 3,5 t. je najviac prace ( klas. dodavka 4 alebo 5 pal. , chladiarenska dodavka na 4-eu. pal , plachta 6-8 eu. pal )
4. ako je to s pracou na napr. AVIU s nosnosťou 3,2 t. 10-12 paliet na točky po SK a CZ
5. ako vlastne prebieha preprava cez raal ? ( najdem prepravu , zavolam tam poslu mi mailom objednavku , vykonam prepravu , pošlem im CMR a fakturu a čakam kedy mi pridu peniaze ????? ) alebo to funguje nejak inak ????
za každu radu vopred dik ..............ja viem že som sprosty a preto sa informujem ...........doteraz som jazdil len pre velkosklad piva ale nejak cim dalej tym menej prace je tam tak preto sa obzeram po raalku nech si este nieco malo navrh zarobim sem tam
1. - najdem na raalku pracu na dodavku ?
2. - aktivovať si raal ak ešte neviem ako to s nim chodi na SK-CZ alebo priplatiť si a zobrať komplet EU
3.- na ake auto do 3,5 t. je najviac prace ( klas. dodavka 4 alebo 5 pal. , chladiarenska dodavka na 4-eu. pal , plachta 6-8 eu. pal )
4. ako je to s pracou na napr. AVIU s nosnosťou 3,2 t. 10-12 paliet na točky po SK a CZ
5. ako vlastne prebieha preprava cez raal ? ( najdem prepravu , zavolam tam poslu mi mailom objednavku , vykonam prepravu , pošlem im CMR a fakturu a čakam kedy mi pridu peniaze ????? ) alebo to funguje nejak inak ????
za každu radu vopred dik ..............ja viem že som sprosty a preto sa informujem ...........doteraz som jazdil len pre velkosklad piva ale nejak cim dalej tym menej prace je tam tak preto sa obzeram po raalku nech si este nieco malo navrh zarobim sem tam
Dopravní systémy
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde získávají spediční databanky, burzy nákladů atd. náklady? Timocom jich má přes 300 000 denně, raal 80 000 atd. Děkuji za vaše odpovědi.
Dopravní systémy
Myslíte, že je možné, že si databanky jako je raal, timocom, cargopass atd. ty volné náklady mezi sebou předávají, nebo že je od sebe opisují a vkládají do své databanky? Už kolikrát se mi stalo, že sem narazil na stejný náklad u více databank. Díky za odpověď Petr.
je to smutný ale tak to chodí,a pak ten kolotoč,fakturuješ to překupníkovy,ten to fakturuje dalšímu překupníkovy a ten to fakturuje firmě,a pak se nemá čekat na prachy když zavoláš tomu od koho to máš tak se vymlouvá že mu nezaplatili,a v případě nějákýho problému při nakládce či vykládce.....než se všichni obvolaji.... to je paráda
2x Nissan atleon 210
Přesně jak píše TP.
U dodávek je ještě jedna specialita. Od prvního zadavatele přepravy odejde nabídka např.: 8 palet, výška 230 cm, váha 2200 kg, z místa A do místa B za 10.000,-Kč, splatnost 30 dnů.
Proběhne to přes dva/tři překupníky a najednou je to váha 1700 kg za 8.000,-Kč a splatnost 60 dnů. A ten poslední to nemůže prodat, tak z toho udělá výšku 200cm, váhu 1600 kg za 7500,-Kč a v nejhorším tam pod hlavičkou nějaké XY s.r.o. hodí třeba 10000,-Kč s tím, že už dopředu ví, že to nezaplatí.
Potom se na nakládce diví, co přijelo za auto a blbej je samozřejmě řidič. A když třeba zapomene první zadavatel napsat kód nakládky, tak než se všichni překupníci obvolají, tak to trvá klidně hodinu i víc.
Takže i takhle může fungovat vytěžovací databanka...
U dodávek je ještě jedna specialita. Od prvního zadavatele přepravy odejde nabídka např.: 8 palet, výška 230 cm, váha 2200 kg, z místa A do místa B za 10.000,-Kč, splatnost 30 dnů.
Proběhne to přes dva/tři překupníky a najednou je to váha 1700 kg za 8.000,-Kč a splatnost 60 dnů. A ten poslední to nemůže prodat, tak z toho udělá výšku 200cm, váhu 1600 kg za 7500,-Kč a v nejhorším tam pod hlavičkou nějaké XY s.r.o. hodí třeba 10000,-Kč s tím, že už dopředu ví, že to nezaplatí.
Potom se na nakládce diví, co přijelo za auto a blbej je samozřejmě řidič. A když třeba zapomene první zadavatel napsat kód nakládky, tak než se všichni překupníci obvolají, tak to trvá klidně hodinu i víc.
Takže i takhle může fungovat vytěžovací databanka...
Dailyna "třííílitr" r.2006
Podle mě špedice vůbec nejezdit.Koupit si něco co je placené v kolečku,sklopka,Walkingfloor,cisterna,podval atd.Splatnost 30,jinak se stoho člověk scvokne,jeto sebevražda a zadlužení se na dlouhou dobu i po eventuelnim krachu.Doprava je špatnej druh podnikaní,investice jak hrom do auta a pak to nejdražší a to je nafta a mýto,návratnost dlouhodobá,splatnosti šílené.Vše platit předem a u toho denně telofonovat a žebrat o peníze které maj bejt dávno na učtě a to jen proto aby zas bylo zaco tankovat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti