Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: stř led 20, 2010 5:43 pm
- Bydliště: Nový Bor
http://www.youtube.com/watch?v=RS73N7vHRHQ
Jo to opravdu zvládne málokdo, takovým stylem, fakt mistr....
Jo to opravdu zvládne málokdo, takovým stylem, fakt mistr....
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- wordkop
- Příspěvky: 214
- Registrován: úte úno 01, 2011 12:43 pm
- Bydliště: Praha
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Nemáte někdo zkušenosti s Peugeotem 605, jak ty auta vydžej, co se kazí, spotřeba u dieselů-myslím, že se dělaly 2.0D, 2,1TD a 2,5TD. Celkem se mi todle auto líbí a špekuluju, že až budou peníze a nějakej pěknej se naskytne, jestli do něj jít nebo ne. Samozřejmě je mi jasný, že kondice auta záleží na majiteli, provozování atd...
Potřeboval bych poradit se zámkem dveří u P 306.
Když chci zamknout klíčkem od řidiče tak to nejde, nemůžu otočit doprava, protože je tam odpor že bych zlomil klíč, potom když dálkáčem zamknu, tak se zamkne všechno kromě dveří řidiče.Pak teprve klíčkem můžu zamknout komplet celý auto. Odemknout jde v pohodě, ten odpor v zámku je jen při zamykání.
Na tom konektoru co vede z auta do dveří řidiče mi má multimetr pípat na všech pinech nebo jen na nějakejch? Pípal asi tak na 5 z 10 pinů, ale okna a reprák funguje normálně.
Když chci zamknout klíčkem od řidiče tak to nejde, nemůžu otočit doprava, protože je tam odpor že bych zlomil klíč, potom když dálkáčem zamknu, tak se zamkne všechno kromě dveří řidiče.Pak teprve klíčkem můžu zamknout komplet celý auto. Odemknout jde v pohodě, ten odpor v zámku je jen při zamykání.
Na tom konektoru co vede z auta do dveří řidiče mi má multimetr pípat na všech pinech nebo jen na nějakejch? Pípal asi tak na 5 z 10 pinů, ale okna a reprák funguje normálně.
To může být jenom špatná vložka,já tehdy kupoval oba zámky na P 106 za cca 500kč v autokelly,originály Valeo,a měl jsem svatej pokoj,před výměnou se ten zámek choval stejně
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Ale když dám jinou vložku, tak zas budu muset nosit xtra klíč k tomu, no ni?
Já si taky řikal, že bude problém v tej vložce, zámek mi na ponku chodil a pak různym pozorováním na netu sem zjistil,že i další s tim měl problém. Musim ji vylákat z auta a podivám se, jestli to jde rozdělat a vyčistit nebo promazat.
Tak sem tu vložku vyndal a chodí na obě strany hladce. Ještě se zaměřim na mechaniku zámku a nebo mi tam někam asi nejde proud. Měnili sme kabely v průchodce ve dveřích, protože byly přežvejkaný, tak to vypadá, že sme to trochu zvrzali....
Já si taky řikal, že bude problém v tej vložce, zámek mi na ponku chodil a pak různym pozorováním na netu sem zjistil,že i další s tim měl problém. Musim ji vylákat z auta a podivám se, jestli to jde rozdělat a vyčistit nebo promazat.
Tak sem tu vložku vyndal a chodí na obě strany hladce. Ještě se zaměřim na mechaniku zámku a nebo mi tam někam asi nejde proud. Měnili sme kabely v průchodce ve dveřích, protože byly přežvejkaný, tak to vypadá, že sme to trochu zvrzali....
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak vám mužů říct že sehnat spinacku na 406 RV.2001 66kw v Praze je neresitelnej la problém.Celý týden od pondělí jsem ji schanel jelikož odešel vetrak (problém se spínací skrinkou) nějak se to tam zapeklo a když to v servisu rozdělily už to neslo dat ani do stavu v kterém jsem to dovezl knim (vše fungovalo krom větrání) no nicméně po 5 dnech volání, psania shánění jsem ji dnes ráno objevil,přes asi 5 kamarádů jsem se dostal ke spinačce kterou jsem potřeboval.Nic méně Frantici ATA jejich elektrika to je maxipecka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host