Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Alean: Mezi čím?

EDIT: Obrázek
Myslíš takto? Jakoby základní polohu?
Mám tam jetý obložení, na podzim praskla pružinka a tak to rozdělávali, aby ju nasadili tak si to stáhly na minimum a že se to samo nastavý při brždění, jenže kolo nebrzdilo tak to teĎ dávám do hromady.
Předpokládám, že obě strany musí být vyšrubovány na stejno. Což asi někdo před tím někdo nectil, protože jedno obložení má tak 9 mm a druhé tak 13 takže to budu muset asi vyhodit nebo stočit :?
Tak proto se ptám jak to štelovat a co s tím :(
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
stř úno 29, 2012 4:17 pm

Uživatelský avatar
alean
Příspěvky: 292
Registrován: ned říj 29, 2006 9:49 am

Příspěvek

Obrázek
stř úno 29, 2012 5:18 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

U Perrotu se vždycky sjede jedna pakna dřív než druhá. To není špatným nastavením.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
stř úno 29, 2012 7:28 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak díky nastavým těch 158 a uvidím jestli se to posune dál samo. teĎka to mám vyšrubovaný na 200 a pořád v klidu nasadím buben tak jestli to nenechat tak. :?
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
stř úno 29, 2012 7:34 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Leoš-pokud máš jetý obložení,tak v podstatě stáhnout rovnoměrně tak abys tam dostal buben,samostavy se samy doladí podle potřeby,ale chvilku to trvá,tak nebuď vyplašenej když to hned nebude brzdit,pokud jezdíš někde po rovině,trvá to klidně aji 3-4dny než si to pořádně sedne.Tak jak říká Benďa,obložení je u Perrotu sjeté vždy nerovnoměrně,klidně jedna pakna o 70% víc než druhá,ale na funkci rostlináře to nemá žádný vliv! :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř úno 29, 2012 8:55 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak jsem to složil a k mému úžasu se při odbrždění a zabrždění skoro nic neděje :? Měnil jsem manžety a vnitřek jsem promázl, jen doufám, že jsem ty pojistné kroužky a podložky + "pístek s drážkou a ozubením dal dobře" :mad: kurnik to tak nemám rád, když se s tím člověk tak hraje o potom vím prd jestli se to opravdu pošteluje už samo nebo je tam někde krpa. No nic už se začne jezdit, tak se uvidí. Jinak u toho budu potom klečet zas :?
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
čtv bře 01, 2012 1:35 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Základní nastavení je těch 158mm - na nové obložení a buben a nebo bez měření to jde takto stáhneš na max až Ti bude cvakat a potom vyšroubuješ o 1 závit. Na jeté obložení vyšroubuješ stejnoměrně oba pístky,srovnáš obložení a občas zkusíš nasadit buben. Je lepší pokud ten buben trochu drhne, když necháš větší mezeru pístky se Ti nemusí vůbec poštelovat. Co znamená že se nic neděje? Zatáhnul si šroub na odbrzdění brzd.válce?
pavle815: na tohle bych odvahu neměl pustit auto bez brzd s tím že za 3-4 dny si to sedne, to tak max. na jedno kolo
pát bře 02, 2012 2:31 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Mechoš tak samozřejmě max.jedna náprava.Když se dělá celý auto,tak se to musí řádně probrzdit,na ruční brzdu pár kiláků po prázdnu a je to,předek už se doladí v provozu :wink: :wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát bře 02, 2012 9:12 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mechoš: dělal jsem to s nafoukaným odbržděným autem, je možné, že to je ta chyba? Že jsem neudělal nic s tím odbržďovacím šroubem?
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
sob bře 03, 2012 12:09 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

To by mělo být jedno, pokud jsi měl dost vzduchu a odbržděný tak jsi nastejno jako když si vyšroubuješ šrouby ve válcích. To se dělá když ti ta oprava trvá dýl aby jsi nemusel foukat luft. Ty vlastně tím šroubem stáhneš pružinu která by ti to jinak po úbytku tlaku zabrzdila.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
sob bře 03, 2012 1:57 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

V tom případě by to mělo být dobře. Nafoukané na max., odbržděné a šroub zašroubovaný do válce. Ten odbrždovací šroub se povoluje jen když např. sundáváš brzd.válec nebo potřebuješ odbrzdit kolo bez vzduchu. Chápu správně že jsi teď měnil ty zelené prachovky a vnitřek jsi trochu promáznul? Co třeba pružina v Perrotu ze strany brzd.válce ta je dobrá? Občas praskne. Je to díl číslo 3 a z dílu 2 Ti může při montáži pokud si nedáš pozor vypadnout ten čípek s pružinkou. http://shoptemplin.cz/popup_image.php?pID=43327
Promiň, možná blbý dotaz, Brzd.válec je funkční? Nebrzdí ani na ruční? Jednoho pomocníka k sobě šlapnout(zatáhnout) a uvidíš jestli se váleček roztahuje.
sob bře 03, 2012 2:23 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Brzd. válec funkční je. Než jsem měnil prachovky tak se to normálně rozvíralo. Teďka se to jen jakoby trošku pohne, ale pístky zůstavají stále ve stejné vzdálenosti. Vnitřek s pružinou jsem nevytahoval, jen jsem promázl šroubovici a pístek hned za prachovkama. Tak to ještě rozhodím a rozeberu to komplet. Teď aspoň vidím co tam vevnitř všechno je. :D Díky si s tím v pondělí pohraju.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
sob bře 03, 2012 2:38 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Nejlepší je komplet prohlídnout, vyčistit,trochu máznout,vše musí chodit. Tady je řez snad se v tom z orientuješ :)
Obrázek
ned bře 04, 2012 7:27 am

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo díky :D v řezu se perfektně orientuju, 4 roky technického kreslení, takže krásně vidím co kde je. Navíc mi to Benďa včera na Žlutávách ukázal rozdělaný v regále, takže už přesně vím v čem je zakopán pes ;-) Ještě jednou díky za pomoc, zítra to budu všechno řešit :wink:

EDIT: Opraveno už to funguje jak má :wink: Díky za rady :bigups:
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
ned bře 04, 2012 1:23 pm

honza.slaby
Příspěvky: 77
Registrován: úte led 22, 2008 11:52 am
Bydliště: Jirny

Příspěvek

Neporadil byste mi někdo v čem je problém?Mám T815 EII a z nádobky na servo mi z ničeho nic začal téct olej ven.Čím to může být nebo co s tim?dík
stř bře 07, 2012 12:25 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host