Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Ahoj,v tomhle počasí mi po ránu žhavení jen blikne-svítí vteřinu,dvě a pak zhasne,já otočím klíčkem,počkám až pozhasínají kontrolky,a pak normálně natočím
S dvojkou jsem si užil svoje,nemáš tam namontovaný Defend Lock?
Já ho tam namontovaný mám a díky blbci dílňákovi co ho tam dával auto špatně dořazovalo rychlosti už od nového a tím se zkur*ily synchrony v převodovce,a při koupi šla velmi špatně dořadit jednička i dvojka a tyhle dva kvalty vyskakovaly
Nicméně Namaž ten domeček na převodovce-otočná páka dopředu dozadu a pak ten váleček který se vysunuje a zasunuje do převodovky,stačí prostříknout konkorem. Pak se ponoř pod auto,a vedle nádrže je krabička řazení,jsou na ní 4 plechový zácvaky,otevři a zkontroluj jestli tomu dořazení něco nevadí,nepřekáží,a taky to celý vevnitř vystříkej,rádo to tam rezne ,pak to jde ztuha a špatně jde řadit.
A jako finále vytrhnout manžetu šaltrpáky,a tím se dostaneš seshora ke kouli řazení a tu taky prostříknout,uvidíš že řazení bude rázem o 50 procent lepší
Pokud to nepomůže docela a bude to řadit furt mizerně,tak vyměnit olej v převodovce,nastavit vůle na lankách řazení a vyměnit dorazovou kostičku na převodovce
Já po těchhle všech úpravách docílil toho,že auto řadí,ten přečuhující kus defenda se odřízl flexou,páka jde v kulise hladce ,jednička už jde zařadit a nevyskakuje a s tou dvojkou,holt musíš vychytat otáčky kdy jí tam dát a podržet jí rukou na místě dokud nebude puštěná spojka,jinak má tendenci vyletět ven,a to už je příznak toho že synchrony jsou v háji,ale furt se s tím dá po pár úpravách jezdit
P.S: Kolik máš koní? Já mám 2,0TDDi 85 koní,a rozhodně nehrabe kola,ani na jedničku,ani na dvojku,zas takový závodník to není
A koukej přidat foto
S dvojkou jsem si užil svoje,nemáš tam namontovaný Defend Lock?
Já ho tam namontovaný mám a díky blbci dílňákovi co ho tam dával auto špatně dořazovalo rychlosti už od nového a tím se zkur*ily synchrony v převodovce,a při koupi šla velmi špatně dořadit jednička i dvojka a tyhle dva kvalty vyskakovaly
Nicméně Namaž ten domeček na převodovce-otočná páka dopředu dozadu a pak ten váleček který se vysunuje a zasunuje do převodovky,stačí prostříknout konkorem. Pak se ponoř pod auto,a vedle nádrže je krabička řazení,jsou na ní 4 plechový zácvaky,otevři a zkontroluj jestli tomu dořazení něco nevadí,nepřekáží,a taky to celý vevnitř vystříkej,rádo to tam rezne ,pak to jde ztuha a špatně jde řadit.
A jako finále vytrhnout manžetu šaltrpáky,a tím se dostaneš seshora ke kouli řazení a tu taky prostříknout,uvidíš že řazení bude rázem o 50 procent lepší
Pokud to nepomůže docela a bude to řadit furt mizerně,tak vyměnit olej v převodovce,nastavit vůle na lankách řazení a vyměnit dorazovou kostičku na převodovce
Já po těchhle všech úpravách docílil toho,že auto řadí,ten přečuhující kus defenda se odřízl flexou,páka jde v kulise hladce ,jednička už jde zařadit a nevyskakuje a s tou dvojkou,holt musíš vychytat otáčky kdy jí tam dát a podržet jí rukou na místě dokud nebude puštěná spojka,jinak má tendenci vyletět ven,a to už je příznak toho že synchrony jsou v háji,ale furt se s tím dá po pár úpravách jezdit
P.S: Kolik máš koní? Já mám 2,0TDDi 85 koní,a rozhodně nehrabe kola,ani na jedničku,ani na dvojku,zas takový závodník to není
A koukej přidat foto
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Podle techničáku bych tam měl mít 74kw ale to se mi nezdá. když např. jedu za autem co odbočuje, podřadím dvojku auto přede mnou uhne a já mám před sebou volno tak po zvyku ze starého auta šlápnu plyn na podlahu, tak aniž bych se dotkl spojky akcelerace mě vmáčkne do sedačky a auto začne tančit ( v závislosti na tom že kola střídavě hrabou a pískají i na suchém asfaltě) tak že je problém to udržet na cestě.Předchozí majitel mi dokladoval nedávnou výměnu vstřikovacího čerpadla a řekl bych že tam ať už omylem či záměrně dali pumpu ze silnější verze
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak tím se vysvětluje,proč mi to nehrabe,páč mám jen 63kw
Kterou koncovku jsi rozlisovával,na převodovce,a nebo v krabičce pod autem? Mě nějak není jasné,co by tam šlo rozmáčknout,páč tam jsou taková plastová očka nacvakávací na kuličkách a na tom holt vznikají vůle
Taky mám ta lana obě vytahaná a v očkách plastových jsou vůle,nicméně když jsem se dozvěděl cenu za ty lana,tak jsem si řekl že ty vůle přežiju
Nad oknem to kupodivu mám zdravé,zato mi chytá dost střecha ve spojích,prahy,lemy,a stupačka u řidiče už je taková nějaká... zralá vyvařit
Kterou koncovku jsi rozlisovával,na převodovce,a nebo v krabičce pod autem? Mě nějak není jasné,co by tam šlo rozmáčknout,páč tam jsou taková plastová očka nacvakávací na kuličkách a na tom holt vznikají vůle
Taky mám ta lana obě vytahaná a v očkách plastových jsou vůle,nicméně když jsem se dozvěděl cenu za ty lana,tak jsem si řekl že ty vůle přežiju
Nad oknem to kupodivu mám zdravé,zato mi chytá dost střecha ve spojích,prahy,lemy,a stupačka u řidiče už je taková nějaká... zralá vyvařit
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Já je mám jak nový Zato podlaha a podběhy opět prorezly naskrz a prasknul mi jeden řadící bowden u té krabičky,takže sice řadím,ale vůle se zvětšuje a výměna mě nemine
Jinak na aukru jsem viděl ty rolny do bočních dveří prodávat fungl nový a za celkem přijatelný ceny
Jinak na aukru jsem viděl ty rolny do bočních dveří prodávat fungl nový a za celkem přijatelný ceny
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host