Tak už je to dlhšia doba čo tieto autobusy stretávam, ale absolútne som netušil kto to vyrába (vonku nijaké označenie). A dnes som zistil že ide o výrobcu TROLIG BUS z Levoče (Slovensko). Majú zaujímavú stránku, do konca roka majú priniesť na trh poschodový autobus pre mestskú dopravu
Firma používa motory Cummins a podvozkové komponenty ZF.
Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
No......bez šance,ačkoliv bych mu přál...
Ta firma mi přijde ja Sor ve svych začatcích..tj.žadna korozní uprava na dobré kvalitě tam nebude a i ten interiermi přišel dost jednoduchy..zejmena to osvětlení schodu z pravěku... čekam že to brzy zreziví a vrch nekdě v zatačce u Svitu upadne..... no vyhoda bude že zdejší kakaoví mužíčci plechařinu i s lidmi zpeněží... (vždy jsem se modlil at mi moje vozidlo v okolí Popradu neselže....
Ta firma mi přijde ja Sor ve svych začatcích..tj.žadna korozní uprava na dobré kvalitě tam nebude a i ten interiermi přišel dost jednoduchy..zejmena to osvětlení schodu z pravěku... čekam že to brzy zreziví a vrch nekdě v zatačce u Svitu upadne..... no vyhoda bude že zdejší kakaoví mužíčci plechařinu i s lidmi zpeněží... (vždy jsem se modlil at mi moje vozidlo v okolí Popradu neselže....
Každopádne asi budú obľúbené, kedže v poslednej dobe ich tu pribudlo oveľa viac ako Irisbusov alebo vozov SOR. Interiér možno neni posledný dizajnový výkrik, ale čo sa mu nedá uprieť je praktickosť. A tiež má oproti Irisbusu veľmi veľkú výhodu - aj nižší človek nemá problém sa držať horného držadla, alebo si dať batožinu na horný nosič. Irisbusy v tomto smere spôsobujú starším ľuďom a ľuďom s nižším vzrastom veľmi veľké problémy. Subjektívne sa mi aj sedačky (aj keď vyzerajú nie príliš kvalitne) zdali oveľa pohodlnejšie ako v SOR-e, kde ma už po pár kilometroch začali bolieť kríže. Podľa mňa sú tieto autobusy na tunajšie podmienky a trasy na ktorých jazdia vhodnejšie ako Irisbus.
Mám dojem že to bol Novoplan PMC12 http://www.rusbus.wgz.cz/image/15611499 Mám dojem že Troliga je pokračovateľ zrušenej výroby v Lučenci (aj keď na stránke firmy o tom neni žiadna zmienka)
EDIT: Tak ako som tušil - SAO Lučenec predalo licenciu pre Troliga Bus a ich autobusy sa ešte chvíľu kompletizovali v Levoči pod značkou Novoplan a neskôr už len ako Troliga Bus http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny ... ncili.html
EDIT: Tak ako som tušil - SAO Lučenec predalo licenciu pre Troliga Bus a ich autobusy sa ešte chvíľu kompletizovali v Levoči pod značkou Novoplan a neskôr už len ako Troliga Bus http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny ... ncili.html
Ach tak je to... nikdy som to nekeroval ale som sa v tom viackrát viezol je to skoro nové a vždy tam niečo drní, a mnoho doplnkov interiéru mi pripadá skôk ako zo starých komunistických zásob... inak najnovšie už kupujú buď Iveco Irisbus alebo SOR...
Ono by sa asi najlepšie k tomu vedel vyjadriť ten čo s tým jazdí a hneď by bolo jasné čo je to za kvalita...
Ono by sa asi najlepšie k tomu vedel vyjadriť ten čo s tým jazdí a hneď by bolo jasné čo je to za kvalita...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
V jednej nemenovanej "SADke" ktorá má pár týchto nedorobených zázračných stvorení z toho za jazdy odpadla zadna naprava
Aktuálny problém vyžaduje aktuálne riešenie . . .
Všetko je možné. Dosiahnuť "nemožné" trvá len o čosi dlhšie.
Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby mohol komunikovať s idiotmi naokolo
Všetko je možné. Dosiahnuť "nemožné" trvá len o čosi dlhšie.
Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby mohol komunikovať s idiotmi naokolo
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host