Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
já měl kropičku na vodu Axor 2628 a a dalo se stim jezdit tak jak píše Ofca, po stavbě do 30 litrů nebyl problém a nebo i jak píše Dandes za 50, já mám rekord že mi na 120 km za den ani počítač neukázl průměr pač jsem kropil vápna a bral hodně vody z rybníka. Prostě záleží co budeš mít za práci
Spěcháme aby jsme čekali
Čekáme aby jsme spěchali
Čekáme aby jsme spěchali
Asi budu za blbce , ale nikdy mi nesvitila pri startu kontrolka zhaveni, bral jsem to tak ze v lete nebo kdyz je teplota nad nulou tak auto nezhavi, setkal jsem se s tim uz na nejake dodavce transit nebo sprinter, tak sem myslel ze je to i na Axoru, nedavno kdyz mrzlo autu se moc nechtelo naskocit, nejezdim v zime skoro vubec jednou tydne nebo ob tyden, je nejakej test kontrolek?
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
když zapneš klíček, tak by se hned měli rožnout všechny kontrolky a po sekundě by měla většina zhastnout a svítit jen ty, které jsou aktuální (ruční brzda, chyba abs, popř žhavení)
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
co jsme v byvale praci měli axory at už 1824 (r.v. 08 a 09) nebo 1833 r.v. 2010 tak žhaveni nemaji, spolehaji na to že to chytne diky vysokemu tlaku vstřikovani nafty takže to pěkně klepe po jenom valci než se to chyti, ale problemy jsme měli až tak nějak pod -10 spiše -15, to to už potřebovalo točit trošku dele
Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Soupravička s prezentačním návěsem, z pohledu r.v. nic moc nového. Uvnitř prezentovali nějaký vzduchem ovládaný hejblata pro různé upínání a manipulaci s materiálem. http://www.festo.com/cms/cs_cz/index.htm
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
To nejjednodušší co je-jak dlouho tam máš vzduchový a palivový filtr?
Jak je na tom hrubý čistič paliva-sklenička s pumpičkou nahoře?
Nech načíst paměť závad v servisu,nech si taky načíst korekce vstřikovačů,jestli není některý z nich už po smrti.
Speciálně na mercedesech rád praská Intercooler,tedy chladič stlačeného vzduchu z turba,v momentě kdy je prasklý jde výkon rychle dolů a leckdy to není ani nijak znát na zvuku ,je třeba nechat ho natlakovat a tím se ukáže zda těsní či ne.
Jak je na tom hrubý čistič paliva-sklenička s pumpičkou nahoře?
Nech načíst paměť závad v servisu,nech si taky načíst korekce vstřikovačů,jestli není některý z nich už po smrti.
Speciálně na mercedesech rád praská Intercooler,tedy chladič stlačeného vzduchu z turba,v momentě kdy je prasklý jde výkon rychle dolů a leckdy to není ani nijak znát na zvuku ,je třeba nechat ho natlakovat a tím se ukáže zda těsní či ne.
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host