Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Ja mel 6-ku rubinove barvy!
Jinak tady si velice chvali prvni jeste "italske" VAZ 2101, VAZ 2103 a pak 2106 co vychazela z rady VAZ 2103.
A ten zbytek ziguliku to uz tady berou jako potrebu siroke verejnosti.
Takze takove ty ziguliky jako 2108, 2109, 21099, pak uz ty novejsi 2110 to tady na ne jenom nadavaji.
Jinak tady si velice chvali prvni jeste "italske" VAZ 2101, VAZ 2103 a pak 2106 co vychazela z rady VAZ 2103.
A ten zbytek ziguliku to uz tady berou jako potrebu siroke verejnosti.
Takze takove ty ziguliky jako 2108, 2109, 21099, pak uz ty novejsi 2110 to tady na ne jenom nadavaji.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
V zápalu diskuze o sovětských kočárech jsem se zapomněl pochlubit, že jsem se svým MANem překročil 1 400 000km .
Buď vlivem veder nebo únavou materiálu nebo prostě vším dohromady se projevilo pár problémů v elektrice, tákže... jsem se naučil startovat montpákou na krátko a několik dnů jsem svítil kabelem místo relátka . Pomalu ale jistě se dalo/dává vše do kupy. Jinak oleje je dost, vody je dost, tak tu bude tenhle poctivý kus železa snad ještě dlouho
Buď vlivem veder nebo únavou materiálu nebo prostě vším dohromady se projevilo pár problémů v elektrice, tákže... jsem se naučil startovat montpákou na krátko a několik dnů jsem svítil kabelem místo relátka . Pomalu ale jistě se dalo/dává vše do kupy. Jinak oleje je dost, vody je dost, tak tu bude tenhle poctivý kus železa snad ještě dlouho
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Mas ji peknou! Vidim ze na ni mas ty plastove nebo plastovo gumove vnitrni blatniky! Akorat ti chybi zadni originalni zasterky se znakem LADA! A mne se vice libi s tema cernyma plastovyma krytama na prednich svetlech!
tak ja ti dojel s pikapem z Ukrajiny domu, clovece, ten chudak tu cestu vydrzel, hral se nakolik vypadlo cidlo chlazeni a k tomu jeste bylo horko jak u pekelniku, tak ja s nim tak nejak pekne dojel, a rovnou na dilnu! Tak ted se uz spravuje at muze zase jezdit dal.
Na Slovensku se objevil na prodej paradni pikapek skoda ze je benzinovej, ale krasavecek.
Tak uvazuju zebych si ho poridil. Jenom ted nemam na nej cas, musim litat po uradech.
Zatim co je pikap v oprave tak abych mel cim litat, tak ja si v Nachode poridil felicii kombi 1,6-ku!
Docela pekna, najeto na ni bylo 61 tisic km, skoro jak nova, no ma nejake ty vady na krase, sem tam se ukazuje nejaka ta rez ale na to litani to staci, a dale se uvidi.
Natolik zachovale auto, ze se vyplati dat ty nedostatky na karoserii odstranit, a to jeste bude jezdit a jezdit.
tak ja ti dojel s pikapem z Ukrajiny domu, clovece, ten chudak tu cestu vydrzel, hral se nakolik vypadlo cidlo chlazeni a k tomu jeste bylo horko jak u pekelniku, tak ja s nim tak nejak pekne dojel, a rovnou na dilnu! Tak ted se uz spravuje at muze zase jezdit dal.
Na Slovensku se objevil na prodej paradni pikapek skoda ze je benzinovej, ale krasavecek.
Tak uvazuju zebych si ho poridil. Jenom ted nemam na nej cas, musim litat po uradech.
Zatim co je pikap v oprave tak abych mel cim litat, tak ja si v Nachode poridil felicii kombi 1,6-ku!
Docela pekna, najeto na ni bylo 61 tisic km, skoro jak nova, no ma nejake ty vady na krase, sem tam se ukazuje nejaka ta rez ale na to litani to staci, a dale se uvidi.
Natolik zachovale auto, ze se vyplati dat ty nedostatky na karoserii odstranit, a to jeste bude jezdit a jezdit.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Tak to mas tak nejak i u petikvaltu! Akorat v Rusku nedavno zacal byt petikvalt moderni!
Ono posledne co se vyrabeli VAZ 2105, 2104, 2107 uz meli motory 1,7i s petikvalt prevodovkou. A VAZ 2106 se jeste do nedavna prubezne vyrabel. Jak jim rikali "kooperativky" to znamena ze VAZ 2106 uz se nevyrabel na AVTOVAZ ale v kooperativu co je po nasem pridruzena vyroba! A nakolik vse se montovalo z dilu AVTOVAZ ktery uz nevyrabel ctyrstupnove prevodovky ale petikvalty, tak ten kooperativ montoval do ziguliku VAZ 2106 take petikvalt, ale motory zustali puvodni 1600 ccm.
No ty posledni kooperativky VAZ 2106 tak oni stali pro domaci trh nove v rozmezi 3500-4000 USD, a to bylo videt i na kvalite. Jak rikali lidi, tak plechy karoserie byly o pulku tensi, a na autech to bylo videt ze se setrilo kde se dalo. I celkova montaz v kooperativu nebyla nejak zavratne kvalitni. A tak se vyroba VAZ 2106 v kooperativu ukoncila, a pak uz ukoncil AUTOVAZ i vyrobu vozidel VAZ 2104, 2105, 2107.
Dneska uz se vyrabi jenom ten IZ jako provedeni pickup ktery vychazi ze zakladu VAZ 2104.
Ono posledne co se vyrabeli VAZ 2105, 2104, 2107 uz meli motory 1,7i s petikvalt prevodovkou. A VAZ 2106 se jeste do nedavna prubezne vyrabel. Jak jim rikali "kooperativky" to znamena ze VAZ 2106 uz se nevyrabel na AVTOVAZ ale v kooperativu co je po nasem pridruzena vyroba! A nakolik vse se montovalo z dilu AVTOVAZ ktery uz nevyrabel ctyrstupnove prevodovky ale petikvalty, tak ten kooperativ montoval do ziguliku VAZ 2106 take petikvalt, ale motory zustali puvodni 1600 ccm.
No ty posledni kooperativky VAZ 2106 tak oni stali pro domaci trh nove v rozmezi 3500-4000 USD, a to bylo videt i na kvalite. Jak rikali lidi, tak plechy karoserie byly o pulku tensi, a na autech to bylo videt ze se setrilo kde se dalo. I celkova montaz v kooperativu nebyla nejak zavratne kvalitni. A tak se vyroba VAZ 2106 v kooperativu ukoncila, a pak uz ukoncil AUTOVAZ i vyrobu vozidel VAZ 2104, 2105, 2107.
Dneska uz se vyrabi jenom ten IZ jako provedeni pickup ktery vychazi ze zakladu VAZ 2104.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti