Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Já mám osmidírové disky 22,5 i 20 palců
Takto vypadaj brzdy po 23 letech provozu a 137 Tkm. Stále chválím Švýcarský armádní servis který pečoval o auto naprosto perfektně.
Ještě jedno překvapení na mě čekalo že toto Volvo drželo po 14 dnech tlak vzduchu v obouvu okruzích na 5 barech a nyní po vyjetí během dne není pokles znatelný a tak jsem mohl kontrolovat zadní brzdy bez obav že by pružinové válce komplikovaly život při práci Tedy zánovní vetrán s velkou životností
Takto vypadaj brzdy po 23 letech provozu a 137 Tkm. Stále chválím Švýcarský armádní servis který pečoval o auto naprosto perfektně.
Ještě jedno překvapení na mě čekalo že toto Volvo drželo po 14 dnech tlak vzduchu v obouvu okruzích na 5 barech a nyní po vyjetí během dne není pokles znatelný a tak jsem mohl kontrolovat zadní brzdy bez obav že by pružinové válce komplikovaly život při práci Tedy zánovní vetrán s velkou životností
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Mám na druhém Volvu jednopístový stejný jako na prvním s měchy. Dvoupísťáky byly u autobusů a speciálních verzích. V Polsku jsou k mání, ale vzdálenost je vždy velká a tak se nevyplatí pro něj jet. Takže jem u prvního Volva udělal napojení na nafoukání kompresorem z dílny a tím řeším dlouhé foukání. během dne to pak drží celkem vzduch, ale absolutně se to nedá srovnávat s druhým Volvem, to udrží vzduch i 14 dní
U druhýho Volva jsem nadšenej servisem ve Švýcarsku, vše je naprosto excelentně ošetřovaný a preventivně měněný. Je to dáno taky ADR verzí kde je bezpečnost na prvním místě.
U druhýho Volva jsem nadšenej servisem ve Švýcarsku, vše je naprosto excelentně ošetřovaný a preventivně měněný. Je to dáno taky ADR verzí kde je bezpečnost na prvním místě.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2430
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Když zde čtu jak se zhoršila spolehlivost Volva tak jsem rád za moje 24 let starý FL 614 které dnes zase prošlo bez problémů STK. Takže nic nebrání jeho provozu do čtvrt století stáří. Prostě excelentní Švédská práce z doby kdy se nešetřilo a hlavní ukazatel byla vysoká spolehlivost a životnost.
Volvo FL 614.
Čoveče,co kdybys dal někdy fotku celýho auta a i kabiny,klidně i zevnitř? Mě by třeba zajímalo jak celý vypadá,zatím tu o něm básníš hezky,ale ještě jsem ho neviděl,a spousta z nás ani tyhle auta nezná,přecijen jsou to veteráni
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Fotky mého FL 614 udělám a má nyní zimní ustájení a vyjede ven až na jaře. Je ho škoda tahat do soli, je jako nový a tak proto ta péče.
Tohle Volvo je již skutečný veterán a nedá se to srovnávat s současnou produkcí, ta je více pohodlná, tižší, úspornější. Ale na druhou stranu zase plná elektroniky a omezovačů a od toho mám klid.
Tohle Volvo je již skutečný veterán a nedá se to srovnávat s současnou produkcí, ta je více pohodlná, tižší, úspornější. Ale na druhou stranu zase plná elektroniky a omezovačů a od toho mám klid.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Dneska jsem přeparkovával Volvo a i po velice dlouhé době stání v obou okruzích byly 4 bary tlaku a tak se potvrzuje skvělá kvalita těchto již veteránů. Pokud takto drží vzduch 22 let starý auto tak co si více přát.
Zde jsou fotky vnitřku kabiny, je to duch 80 a 90 let, ale vše funguje excelentně
Jako koníček a soukromý auto je to skvělé a i dvoutunový hydraulický čelo je dobrá věcička. A doplněno třístupňovým retrdérem je to i dnes super auto.
Zde jsou fotky vnitřku kabiny, je to duch 80 a 90 let, ale vše funguje excelentně
Jako koníček a soukromý auto je to skvělé a i dvoutunový hydraulický čelo je dobrá věcička. A doplněno třístupňovým retrdérem je to i dnes super auto.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host