Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
kdo ví třeba by stačilo dát do TP obyč.nápravy bez redukcí kdyby to měl tady fero17 jak říká k tomu cestování jako lehký auto o stálé hmotnosti do dám příklad 10tun tak by se na tu velkou řadu měl rozjet na silnici i do kopce bez problému a malou by si mohl nechat na to dobrodružství v terénu a možná by se dala dosáhnout i zajímavá spotřeba díky rychlejšímu zpřevodování, mám za to že ten předělanej lesák na tom byl stejně akorát to pro něj možná nebylo ideální řešení no ale i ten dvourychlostní sestup se dá potunit do pomala ale všechno něco stojí a třeba by to bylo zbytečný ale jak už tady padlo několikrát žádná sranda tohle tunění hroznýho drbání a sr...aní s každou pit...chovinou bez praxe a zázemí bych se do toho nepouštěl hlavně pokud už to není vyzkoušený to by chtělo vrakoviště za chalupou a dílnu a pro zábavu tyhle věci zkoušet to by bylo něco jinýho
Samozřejmě, že by to šlo. Se zpřevodováním problém nebude. Rychlostně se z toho stane v podstatě osobní auto. Jenže... Když si vezmu, že chci vyměnit nápravy u TP, tak co mi zbude? Nápravy jsou 80% podvozku... To je skoro to samý jako stavět nový auto.
U expedičního vozu je nejdůležitější si rozmyslet co vlastně chci sám. Protože v konečnym důsledku (narozdíl od závoďáku) na to ono místo dojedu uplně s čímkoliv. To způsobí, že 10 lidí má 10 názorů a nikdy s k ničemu nikdo nedobere.
U expedičního vozu je nejdůležitější si rozmyslet co vlastně chci sám. Protože v konečnym důsledku (narozdíl od závoďáku) na to ono místo dojedu uplně s čímkoliv. To způsobí, že 10 lidí má 10 názorů a nikdy s k ničemu nikdo nedobere.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Filip a co predne napravy z diamiolky? Kuchnut dve auta,z ktorych by sa pouzili predne a zadna naprava? Reduktory nemaju, jen neviem aky medzikus medzi predne napravy pouzit? A vlastne by sa muselo vyriesit i pruzenie, kedze ma tp v predu pera. Jasne ze pouzitie s osmikoly v predu s perami by tento problem vyriesilo,no kolko 8x8 t1,2 jazdi? Takze do predu vzduchove vankuse?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
No právě osmikolek T1, 2 je ještě méně jak TP - ček. Měchy dopředu nepújdou. Nejsou kam dát, jsou tam brzdový válce. Muselo by se to předělat na Perotty nebo použít nápravy z E2. No a pak udělat 8 uložení - vyřezat rám udělat držáky na polonápravách, to je šílenost...
Podle mě by ty Eurovkový nápravy na to měly jít. Když se na Jamal dávaly měchy dopředu, tak se tam dávala Eurovková náprava, kvůli brzdám. Takže někde sehat vrak osmikoly a přendat to.
Je to všechno šílený práce a vlastně z toho nic pořádnýho nevznikne.
Podle mě by ty Eurovkový nápravy na to měly jít. Když se na Jamal dávaly měchy dopředu, tak se tam dávala Eurovková náprava, kvůli brzdám. Takže někde sehat vrak osmikoly a přendat to.
Je to všechno šílený práce a vlastně z toho nic pořádnýho nevznikne.
Filip Nikl
nápravy by stačily dvě normál přední do druhé dát soukolí z první zadní aby prošla hřídel do první přední,pak vyvrtat díry na hříbky pro podkovy a na háčku uříznout uložení třmenu pera a převařit zrcadlově no a spojovačky se dají taky upravovat,zadní nápravu agro ale nevim jak budou pasovat zuby do diferáku drbačka hrozná
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Takze 1osmikola z ktorej pouzijem predne napravy a vzducharinu kvoli tlakom,jedna agrovka,z ktorej vemu zadnu napravu a jedno tp na ktore to vse implantujem. To je teda krasny recept Nemala by sa ta zadna naprava predelat na brzdach na peroty,at brzdi stejne jak predne? A 8 kola musi byt balonovka pocitam. Aka by bola finalba rychlost vozidla?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
nééé seženeš si dvě jednojaký přední nápravy a jednu zadní agro pak upravíš mezikus tak aby pero co bylo vepředu bylo vzadu a naopak z předních náprav uřežeš držáky na tlumiče plus dorazy a vyvrtáš do nich díry na opěrný čepy pro třmeny o vzduchu ani nepřemejšlej a kdyby přece potřeboval by jsi otoče s tou zahlou pákou řízení a měchy by byli jenom 4 a možná by to u té lehké verze těch 8-9atm udrželo
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti