Moderátor: cuisine
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: A-6 Norimberk
Na A6 je unfal denne,co je na tom divneho to nevim.Staci kouknout do spiglu na ty jasnovidce co maji odstup tri metry za tebou,v zakazu predjizdeni,a neni se cemu divit.Na spz se ani nedivam radeji(CZ,SK,RO)
Neřeším...
Re: A-6 Norimberk
14327
.
A 9
Münchberg
richtung Nürnberg
( Seniorengruppe aus Sachsen,
war auf dem Weg zum Gardasee/iTA )
http://www.bild.de/news/inland/busunglu ... .bild.html
Ještě že to nebyl český autobus
To bychom četli o jeho technickém stavu, morálce českých řidičů
a celém východním hospodářství, celý týden.
názor na Novinkách
https://www.novinky.cz/diskuse?id=49139 ... tionId=742
Der gerammte LKW
hatte offenbar Kissen und Betten geladen,
laut Polizei fing er sofort Feuer.
bild.de
.
A 9
Münchberg
richtung Nürnberg
( Seniorengruppe aus Sachsen,
war auf dem Weg zum Gardasee/iTA )
http://www.bild.de/news/inland/busunglu ... .bild.html
Ještě že to nebyl český autobus
To bychom četli o jeho technickém stavu, morálce českých řidičů
a celém východním hospodářství, celý týden.
názor na Novinkách
https://www.novinky.cz/diskuse?id=49139 ... tionId=742
Der gerammte LKW
hatte offenbar Kissen und Betten geladen,
laut Polizei fing er sofort Feuer.
bild.de
\9/ rodište West Zahori -pevná hráz socializmu
Re: A-6 Norimberk
A 9
Münchberg
richtung Nürnberg
Nach Bus-Inferno
Innenraum-Materialien sind ein Problem
Siegfried Brockmann,
Leiter der Unfallforschung der Versicherer,
sagte im ARD-Brennpunkt am Montagabend:
„Das große Problem
liegt in den Innenraum-Materialien der Busse:
Sie sind deutlich leichter entflammbar als die, die die Deutsche Bahn verbauen muss“
http://www.mittelbayerische.de/bayern-n ... 36807.html
Münchberg
richtung Nürnberg
Nach Bus-Inferno
Innenraum-Materialien sind ein Problem
Siegfried Brockmann,
Leiter der Unfallforschung der Versicherer,
sagte im ARD-Brennpunkt am Montagabend:
„Das große Problem
liegt in den Innenraum-Materialien der Busse:
Sie sind deutlich leichter entflammbar als die, die die Deutsche Bahn verbauen muss“
http://www.mittelbayerische.de/bayern-n ... 36807.html
\9/ rodište West Zahori -pevná hráz socializmu
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2429
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Re: A-6 Norimberk
sof: zrhnul si to do dnešnej reality, to sa neda vôbec kritizovať
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: A-6 Norimberk
Stim hasicakem co mam ja aspon jsem neuhasil ani horici pneumatiku od kolegy na Slovensku u Braniska,horelo mu kolo na vleku,sel jsem do akce,ale ucinek mizerny.Ten bus je hrozna nehoda,za volantem kamionu jak zaspis,zabijes sam sebe vetsinou,zaa volantem busu jsou nasledky fatalni,proto bych stim nikdy nejezdil.
Neřeším...
Re: A-6 Norimberk
Bus-Inferno
A 9
der unfall-bus
VDL Futura FHD2
drei Jahre alt und zuletzt im April vom Tüv
https://www.youtube.com/watch?v=cmkIwxlFqcw
Proč autobus shořel
in diesem Ausmaß
-do tla
https://www.welt.de/wissenschaft/articl ... l#Comments
Infografik Die Welt
oprava 3.aug. 2:50
Heiko F.
pred 15 hod
Der Artikel enthält m.E. einige Fehler.
Tento článok obsahuje niektoré chyby.
Busse brennen vergleichsweise häufig und relativ schnell.
Allerdings ist ein Motorraumbrand mit schneller Evakuierung relativ unspektakulär.
In diesem Fall sehe ich die Brandursache in den im Deformationsbereich untergebrachten Batterien,
die im Bus entsprechend leistungsstark sind.
Eventuell war nach Ein- und Ausbauten, wie so oft, der Pluspol nichtmal mehr gegen Masse abgedeckt.
Ein Kurzschloss Batteriepluspol gegen Masse erklärt erstens die eventuell folgende Explosion einer oder beider Batterien, unter dem Fahrerarbeitsplatz (dort wurde wohl der erste Brandausbruch bemerkt),
dazu der eventuell aufgerissene Kunststofftank (ebenfalls im Deformationsbereich), gibt die notwendige
Zündtemperatur für den ansonsten nicht so leicht entflammbaren Diesel und und erklärt zusammen mit an vielen Stellen durch den Kurzschluss glühenden Kabeln,
die schnelle Brandausbreitung.
Ein VDL Futura, wie wohl das Unglücksfahrzeug, 3 Jahre alt ,
verfügt weder über einen Notbremsasistenten, noch Abstandregeltempomat, noch Spurhalteassistent.
Selbst bei Fahrzeugen neuester Bauart, sind diese bei prominenten Herstellern abschaltbar.
Für mich (Heiko F.)
an Unding....
heute.at
03. Juli 2017
"Bus brannte vor Aufprall"
Siegfried Brockmann
vom Gesamtverband der Deutschen Versicherer
sagte zur deutschen "Bild"-Zeitung:
"Ich denke,
der Bus hat schon vor dem Zusammenstoß mit dem Lkw gebrannt.
Wahrscheinlich gab es einen Brand im Motorraum"
/
"Myslím, (S.B.)
že autobus horel pred zrážkou s LKW
Pravdepodobne došlo k požiaru v motorovom priestore"
A 9
der unfall-bus
VDL Futura FHD2
drei Jahre alt und zuletzt im April vom Tüv
https://www.youtube.com/watch?v=cmkIwxlFqcw
Proč autobus shořel
in diesem Ausmaß
-do tla
https://www.welt.de/wissenschaft/articl ... l#Comments
Infografik Die Welt
oprava 3.aug. 2:50
Heiko F.
pred 15 hod
Der Artikel enthält m.E. einige Fehler.
Tento článok obsahuje niektoré chyby.
Busse brennen vergleichsweise häufig und relativ schnell.
Allerdings ist ein Motorraumbrand mit schneller Evakuierung relativ unspektakulär.
In diesem Fall sehe ich die Brandursache in den im Deformationsbereich untergebrachten Batterien,
die im Bus entsprechend leistungsstark sind.
Eventuell war nach Ein- und Ausbauten, wie so oft, der Pluspol nichtmal mehr gegen Masse abgedeckt.
Ein Kurzschloss Batteriepluspol gegen Masse erklärt erstens die eventuell folgende Explosion einer oder beider Batterien, unter dem Fahrerarbeitsplatz (dort wurde wohl der erste Brandausbruch bemerkt),
dazu der eventuell aufgerissene Kunststofftank (ebenfalls im Deformationsbereich), gibt die notwendige
Zündtemperatur für den ansonsten nicht so leicht entflammbaren Diesel und und erklärt zusammen mit an vielen Stellen durch den Kurzschluss glühenden Kabeln,
die schnelle Brandausbreitung.
Ein VDL Futura, wie wohl das Unglücksfahrzeug, 3 Jahre alt ,
verfügt weder über einen Notbremsasistenten, noch Abstandregeltempomat, noch Spurhalteassistent.
Selbst bei Fahrzeugen neuester Bauart, sind diese bei prominenten Herstellern abschaltbar.
Für mich (Heiko F.)
an Unding....
heute.at
03. Juli 2017
"Bus brannte vor Aufprall"
Siegfried Brockmann
vom Gesamtverband der Deutschen Versicherer
sagte zur deutschen "Bild"-Zeitung:
"Ich denke,
der Bus hat schon vor dem Zusammenstoß mit dem Lkw gebrannt.
Wahrscheinlich gab es einen Brand im Motorraum"
/
"Myslím, (S.B.)
že autobus horel pred zrážkou s LKW
Pravdepodobne došlo k požiaru v motorovom priestore"
Naposledy upravil(a) slobo dne čtv srp 03, 2017 2:51 am, celkem upraveno 1 x.
\9/ rodište West Zahori -pevná hráz socializmu
Re: A-6 Norimberk
/
Německo
ilustr
Die Bußgelder dürften deutlich steigen
http://www.tagesspiegel.de/politik/rett ... 23128.html
http://www.bussgeld-info.de/autobahn/
Die Rettungsgasse – und wie sie richtig gebildet wird
Foto
ADAC/Bundesverkehrsministerium
nowa kara za niezjechanie na bok = aż 200 euro
+ z dwoma punktami karnymi.
( dotychczas .. zaledwie 20 euro )
http://40ton.net/az-200-euro-mandatu-br ... ien-jazdy/
blokując straż pożarną = 280 euro.
Německo
ilustr
Die Bußgelder dürften deutlich steigen
http://www.tagesspiegel.de/politik/rett ... 23128.html
http://www.bussgeld-info.de/autobahn/
Die Rettungsgasse – und wie sie richtig gebildet wird
Foto
ADAC/Bundesverkehrsministerium
nowa kara za niezjechanie na bok = aż 200 euro
+ z dwoma punktami karnymi.
( dotychczas .. zaledwie 20 euro )
http://40ton.net/az-200-euro-mandatu-br ... ien-jazdy/
blokując straż pożarną = 280 euro.
\9/ rodište West Zahori -pevná hráz socializmu
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: A-6 Norimberk
Osobne si myslim ze zachranne slozky by meli jezdit odstavnym pruhem.bylo by to mnohem rychlejsi i pohodlnejsi pro ne.A naopak,policie by mela vzdy v pripade zacpy tvrde pokutovat ty vysrance co jezdi odstavnym pruhem v pred,takto to treba funguje ve svajcu,pred Gothardem je stau treba deset km,a nikdo ani s S63AMG nejede odstavnym,policajt s bavorem hezky ceka za svodidlem nekde.
Neřeším...
Re: A-6 Norimberk
Proč autobus shořel
namet Sof
v Re: Kuriozity, bouračky
I když řidič autobusu v poslední chvíli brzdil a pokusil se kamionu vyhnout zabočením doprava,
nedokázal už srážce zabránit.
Náraz zasáhl levou stranu přední části autobusu a způsobil její posunutí o půldruhého až dva metry dozadu.
Právě v poškozeném prostoru byla baterie, elektrické vedení a náhradní nádrž.
Náraz způsobil zkrat, po němž začala hořet pohonná látka, která vytékala z prasklé náhradní nádrže.
Zdroj:
http://zpravy.idnes.cz/nehoda-bavorsko- ... anicni_ert
ilustr. foto
https://www.welt.de/img/vermischtes/mob ... avaria.jpg
\9/ rodište West Zahori -pevná hráz socializmu
Re: A-6 Norimberk
Tak nemusí být ani brexit a němci ukazují jak to má vypadat. V Heilbronu otočili uzavírku a denně tam je 20km stau.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 7554
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: A-6 Norimberk
20 je jeste gut.na A3 umi 30.a jak ti to je malo staci zajet pres tyden do belgie,u Antw.smer od Gent je asi 50,ve 3pruhach...chytal jsem se za pupek dnes jak nemecka Polizei odchytla 3lkw stat u skarpy a delat pauzu,pod majakama je eskortovala s napisem Bitte folgen smer W-KIST..Zlocinec byl odhalen...Sasci,vecer je nepotkas,vecne dira v plachte,nadrz prazdna,a pres den se skryvaji za majakama
Re: A-6 Norimberk
Antwerpy jsem ted projel bez ztráty kytičky, ale je fakt že ten provoz je tu šílený. To pak stačí odpo špička do toho a je stau až po Turnhout. Ten Heilbronn vzydcky objíždím. Sjezd Ohringen a vrchem na A81, pak dolů na Stuttgart. Ale ti co jedou dál na Mannheim to asi moc velká pomoc není. No jestli to tak bude až do další zimy, tak potěš klobás teda.
-
- Příspěvky: 7554
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: A-6 Norimberk
Antw.mam poresene uz.chrapu bud na Postel,i kdyz nemusim a mam jizdu,hranice Nl-B.Do antw.najizim ve 3 rano,idealni stav.vetsinou rubu do pristavu.zpet to same,lezim na Westkerke,ve 3 start.v poledne to je sebevrazda.
Re: A-6 Norimberk
Ten Ohringen, už taky není ideál, a když to vidím, tak brzy tam přibudou značky B12 a už jsem viděl i solo, co se otočil a jel poskakovat zpět na dálnici.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host