Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
Gotwalld, a praskala roura.
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
https://auto.bazos.cz/inzerat/141070246 ... tra815.php pise ze chybí pístnice o rouře se nezminuje
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
Ahoj, mám takový dotaz pro místní odborníky. Uvažuji o nákupu autojeřábu. Jaký by jste volili? AD20, nebo AD28? Nemám na to vysloveně domluvenou žádnou práci. Vlastním plošinu MP16 na Avii a MP27 na 815. Tak nějak se daří v okolí cca 20km žádný jeřáb není tak přemýšlím kam dál uložit peníze a popravdě je mě záhadou proč AD 20 je 2x dražší než AD28 díky
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
co pamatuju tak ad20 snesla nemožný a zvedla skoro to , co 28 (přes knoflík ) na 28 nadávali, že už to není ono , ale říkám to bylo ještě za komanče, takže těžko soudit ... je to taky otázka v jakým jsou dneska stavu+ investice, aby to fakt bylo k něčemu, dneska je to samej líber demag a pod....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
Cz Pepa . AD 28 je shitt , tu nechces ani zadarmo. Nielen že je zdechla vďaka udychanej atmosfére V8, ale je aj zle vyvážená a veľmi rada sa prevráti. Pokial to máš na take to domáce zvykanie , tak AD 16 zvedne viac ako AD 20 a AD20 zvedne to to čo AD 28. Ad16 má dlhší a ľahší vyloznik ako AD20, ktorá má ešte jeden vysúv naviac
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 376
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
Ahoj, ohledně jeřábu záleží, co budeš v okolí dělat a jak často budeš vyjíždět. Co se týká práce, odvedou oba zhruba stejnou. Pokud nehodláš stavět logistické centrum, nebo dávat něco na střechy hal, stačí AD 20. Běžné práce okolo domů na bydlení a bytovek zvládám běžně AD 20. Budeš li se specializovat na panelové stropy, ukládání betonových jímek do jam, či manipulaci s technologickými celky v průmyslu, volil bych AD 28.
AD 28- vhodnější na delší práce na jedné stavbě, těžký, líný, značně pomalý na přesun a dražší provoz-(musí mít nadměr na váhu, dražší silnička), motor T148 na 29 tun váhy
AD 20- na drobné zakázky, lehčí svižnější na transport, na 815 lze sehnat i 10 válec, nástavec na 29 metrů, dvojmontáž pneu, lepší do bláta, váha 23 tun, menší převis za zádí při otáčení mezi ploty.
Prostě s 20tkou si můžeš dovolit dělat v úzké uličce typu chatová osada bez roztažení opěr naplno do stran, 28 se ti zahrabe na louce a vpředu není za co vytáhnout, a ano, u obou lze řešit silniční daň přetypováním na pracovní stroj, či traktor, za 20tku můžeš dát tažné na vlek na vahadlo, rozpěru, kleště na stropáky a pod. Máš li dotaz, klidně napiš i SZ
AD 28- vhodnější na delší práce na jedné stavbě, těžký, líný, značně pomalý na přesun a dražší provoz-(musí mít nadměr na váhu, dražší silnička), motor T148 na 29 tun váhy
AD 20- na drobné zakázky, lehčí svižnější na transport, na 815 lze sehnat i 10 válec, nástavec na 29 metrů, dvojmontáž pneu, lepší do bláta, váha 23 tun, menší převis za zádí při otáčení mezi ploty.
Prostě s 20tkou si můžeš dovolit dělat v úzké uličce typu chatová osada bez roztažení opěr naplno do stran, 28 se ti zahrabe na louce a vpředu není za co vytáhnout, a ano, u obou lze řešit silniční daň přetypováním na pracovní stroj, či traktor, za 20tku můžeš dát tažné na vlek na vahadlo, rozpěru, kleště na stropáky a pod. Máš li dotaz, klidně napiš i SZ
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
AD 28 je asi nejhorsi jerab, co kdy CKD vyrabelo, do toho bych nesel ani kdyby byl zadara. Rado se to prevraci, AD 20 zvedne v podstate to same a jeste je stabilni...
Re: Autojeřáby na podvozcích Tatra
Popravdě nevím co a tím budu dělat za práci. Tak nějak nakupuji stroje s tím, že když si to vydělá na provoz tak jsem spokojený a co se týče plošin tak se to tak nějak povedlo, že si tím slušně vydělávám, ale jsou dny kdy nemám do čeho píchnout tak to chci vyplnit jeřábem. Nějaká poptávka tu po něm je. Nepočítám, že na to bude denně kšeft spíš počítám stavby, jimky, apod... Prostě to co je na vesnicich potřeba. Nebydlím u žádného velkého města. Ty chatové oblasti asi budou dost často například. Takže děkuji za informace a asi teda ta AD20 bude optimální
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host