Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Re: Stavebnictví
To 153: Tak né přímo na stavbu, ale do stavebnictví. Nějaké stavebniny, převést dovézt tu a tam paletu cihel, popovézt atd. A jasně časová náročnost přestavby. Jako to říkal jeden můj kolega: "Ty si myslíš, že je to hop na krávu a je z toho tele."
To je to samé, že si myslím, že v pátek jezdím na naftu, a v pondělí už jezdím bez mýta na CNG,LPG.
To je to samé, že si myslím, že v pátek jezdím na naftu, a v pondělí už jezdím bez mýta na CNG,LPG.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- Příspěvky: 3425
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Stavebnictví
153: 16-ti tunu jsem měl sníženou na 12 t (takjsem ji kupoval), bezproblémů šlo vrátit zpět na 16 t -nový štítek s jakýmsi protokolem z homologace DAF záležitost hodiny na úřadě
asi jsem to neměl dělat kvůli transit/zákaz nad 12 t, ale občas vozím 8-9 tun..a kdyby mě zvážili ??
4212: no myšlenku přestavby pomalu opouštím a prodat a koupit jiné 3-osé ( s rukou) se jeví jako jednodušší... ano směřuji to k tomu opustit zimu za volantem, spíš sezonu hrkat a zvedat matroš s pořádnou teleskopickou rukou..no myšlenka která uzraje..je to hodně o profinancování a kalkulaci..každopádně max do 2-3 let oputit paletovku, práce za volantem a venku mi nevadí..ale ze skladu do skladu už je to pro mě bez perspektivy, nikam se to neposouvá.
asi jsem to neměl dělat kvůli transit/zákaz nad 12 t, ale občas vozím 8-9 tun..a kdyby mě zvážili ??
4212: no myšlenku přestavby pomalu opouštím a prodat a koupit jiné 3-osé ( s rukou) se jeví jako jednodušší... ano směřuji to k tomu opustit zimu za volantem, spíš sezonu hrkat a zvedat matroš s pořádnou teleskopickou rukou..no myšlenka která uzraje..je to hodně o profinancování a kalkulaci..každopádně max do 2-3 let oputit paletovku, práce za volantem a venku mi nevadí..ale ze skladu do skladu už je to pro mě bez perspektivy, nikam se to neposouvá.
-
- Příspěvky: 3425
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Stavebnictví
153: podobně na SK, říkal tedy Slovák, prý dělal jednu přestavbu na někoho v Čechách a pak přesal zpět na SK, v mém případě úředníka zajímal jen ten papír z DAFu, ale možná i proto že šlo jen o legislativní záležitost, fyzicky se na autě nic neměnilo, na 12 tunu byla ponížena prý z důvodu nižšího mýta v DE.
-
- Příspěvky: 3425
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Stavebnictví
https://www.tipcars.com/nakladni/man/au ... 33700.html
dotaz na staré praktiky ve stavebnictví :
bylo by reálné nafakturovat s tímto vehikle 2 mil Kč/ročně např. u společnosti která realizuje montované staveby (v ČR) ?
dotaz na staré praktiky ve stavebnictví :
bylo by reálné nafakturovat s tímto vehikle 2 mil Kč/ročně např. u společnosti která realizuje montované staveby (v ČR) ?
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Stavebnictví
Driver Brno - ideš do ruky? Takéto čosi kúp v Škandinávii, sú to 8x4, valnik s rukou za kabínou a valnik sa dá hydraulicky natiahnuť o 5m.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 3425
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Stavebnictví
peter: přemýšlím o tom jako o jedné alternativě do budoucna - co dál. "Hrkání" s plachtou je sice fajn, ale nikam se to neposouvá.
Je to otázka nabídky poptávky, zdá se mi že je na trhu dost klasických autojeřábů, ale může to být jen můj zkreslený úhel pohledu.
Pak jsou tu ještě ty čísla... pořizovací cena vs. hodinovka za práci.
Myslím, že narozdíl od jiných segemntů se stavět bude pořád. Jestli máš nějaké tipy na odkazy prodejců ve Skandinávii, budu rád pokud se podělíš
Je to otázka nabídky poptávky, zdá se mi že je na trhu dost klasických autojeřábů, ale může to být jen můj zkreslený úhel pohledu.
Pak jsou tu ještě ty čísla... pořizovací cena vs. hodinovka za práci.
Myslím, že narozdíl od jiných segemntů se stavět bude pořád. Jestli máš nějaké tipy na odkazy prodejců ve Skandinávii, budu rád pokud se podělíš
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Stavebnictví
Driver - žeriavov nieje nikdy dosť problém je, koho do toho posadiť. Skus finn.no a blocket.se, to sú stránky, ktoré najčastejšie preliezam. Pak sú ešte stránky na Dánsko, ale to už je aukcia.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
- M.Z.
- Příspěvky: 2145
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebnictví
Ještě bych doplnil, že k takové mašině, každopádně zřídit kvalitní strojní pojištění. Když se na tom něco posere, to bude ranec a taky je otázka, jak rychle je servis schopen stroj opravit a zajistit náhr. díly. Pokud je nasmlouvaný termín a tobě se to pokazí, dnes není výjimka, že stojíš i více, než měsíc, nic nefunguje, jako kdysi...
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
-
- Příspěvky: 3425
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Stavebnictví
153: proto napřed ty moje úvahy hodím do fóra, jsem rád když mi to někdo rozpitvá nebo zhejtuje, pak si řeknu, jak mě taková blbost mohla napadnout. Jinak práce to může být zajímavá, ale asi jen pod větším hráčem jako zaměstnanec, a to jde zase proti mému gustu. díky za názory.
Re: Stavebnictví
Za ty love pořídíš solidní 815ku 20t přestavěnou na stroj a zbyde i na eletriku a plyn,
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavebnictví
A nebo 10 malejch bagrů na půjčování...
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11923
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Stavebnictví
no přihodim trošku do mlýna...když pominu pořizovat auto za 5 míčů v dnešní době...není to ani návěs, takže k tomu přívěs nebo podval-přívěs..a dá se to použít i na vyproštění případně, ...ale základ je práce zajištěná a dlouhý období dopředu, aby byla aspoň nějaká šance rentability...další věc je předpoklad, že to okolo komína jezdit určitě nebude a z toho vzít i náklady obsluhy na nějakou slušnou existenci a dlouhodobější pobyt mino "základnu" ( doprava k a od stroje- ubytování případně a pod....)..nemám představu o komplet režijních nákladech na tohle konkretní auto, ale tipuju, že min čistej zisk by se měl pohybovat minimálně +10% z celkových nákladů spíš 15+(jen spekulace) min 5 % čistýho zisku by měl jít do rezervního fondu na nečekaný výdaje atd atd ....nápad jistě zajímavej ..ALEDriverBrno píše: ↑ned říj 31, 2021 3:53 pm153: proto napřed ty moje úvahy hodím do fóra, jsem rád když mi to někdo rozpitvá nebo zhejtuje, pak si řeknu, jak mě taková blbost mohla napadnout. Jinak práce to může být zajímavá, ale asi jen pod větším hráčem jako zaměstnanec, a to jde zase proti mému gustu. díky za názory.
taky bych se spíš klonil k určitýmu počtu minibagříků , jako ATW malý stavební výkopový práce okolo jsou prý žádaný ....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Stavebnictví
taky mě to jednu dobu zajímalo mít takový speciál, ale jímala mě hrůza z případných oprav a poruch.
pro začátek bych volil něco okolo cca 100tis euro, 6x2, 6x4 tahač s rukou, plato návěs k tomu, doprava na stavby s nakládkou, vykládkou, to už by pak přišlo samo myslím i s tou prací na jeřáb
https://www.mascus.cz/preprava/ojete-ta ... 04rc3.html
a až se ti to rozjede, tak si koupíš další speciál ze těch 5-6mio
pro začátek bych volil něco okolo cca 100tis euro, 6x2, 6x4 tahač s rukou, plato návěs k tomu, doprava na stavby s nakládkou, vykládkou, to už by pak přišlo samo myslím i s tou prací na jeřáb
https://www.mascus.cz/preprava/ojete-ta ... 04rc3.html
a až se ti to rozjede, tak si koupíš další speciál ze těch 5-6mio
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host