Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Frenky
nový tahač 6x2
uvažuji o funglovce kozel 6x2, koupit space cab 460 nebo premko 460? cena cca stejná, u premka velké plus možnost koupit záruku na 5let. Daf jen 1 rok celý auto a dva roky na hnací řetězec. Jak jsou na tom 460 se spolehlivostí?
prémka 6x2 mám dvě, DCi 2005 a DXI 2006, dafy jsem měl taky ale ještě starý 430 euro 3, TGA i actrose jsem taky měl a nějak mě to neoslovilo, z těch aut byl nejmíň poruchovej ten XF euro 3.
takže buď Premko 460EEV s dokoupenou plnou zárukou na 5 let cca 75tis eur nebo XF 460 EEV cca 74tis eur. ale záruka nic moc a reference na 460 nejsou zrovna nejlepší.
taky rozhoduje váha, Premko 6x2 8000kg, Daf už bude těžší i volvo i scanie a taky dražší
takže buď Premko 460EEV s dokoupenou plnou zárukou na 5 let cca 75tis eur nebo XF 460 EEV cca 74tis eur. ale záruka nic moc a reference na 460 nejsou zrovna nejlepší.
taky rozhoduje váha, Premko 6x2 8000kg, Daf už bude těžší i volvo i scanie a taky dražší
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Daf space cab xf 105/460 váha provozní 7 800 kg
2 roky v provozu,najeto 195 tis.km za dva roky dvě mini poruchy.jedna prasklá svorka na hadici k chladící kapalině,a nedávno uhnitý káblík od cívky ke startéru,po telefonu opravy na garanci cca do 3 hodin.jeden servis Č.Budějovice,druhý Olomouc.servisuji v Daf Paskov u Ostravy,zatím bez problémů ochotní,vstřícní.
Premko neznám ale tak vnitřnosti z Volva zaručují jistou kvalitu?
2 roky v provozu,najeto 195 tis.km za dva roky dvě mini poruchy.jedna prasklá svorka na hadici k chladící kapalině,a nedávno uhnitý káblík od cívky ke startéru,po telefonu opravy na garanci cca do 3 hodin.jeden servis Č.Budějovice,druhý Olomouc.servisuji v Daf Paskov u Ostravy,zatím bez problémů ochotní,vstřícní.
Premko neznám ale tak vnitřnosti z Volva zaručují jistou kvalitu?
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
na dxi premku 6x2 2006 mám 550tis km, v zimě se to nějak šprajcovalo, 2x odtah kvůli elektrice, vzduch managmentu, výměna komplet vysoušeče. Nejvíc mi vadí že tě auto nenechá dojet ani metr, napíše stop a nejedeš, nezařadíš, konec. To starej daf byl zlatej, nikdy nezůstal stát. Ty nový dafy to mají jak?
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
pořád stejně,pochopitelně nesmí dojít nafta.já tomu říkám Holandská tatra.jezdím s tím v extrému po šachtáh,skládkách,prach,bláto a jede furt na pohodu.a hlavně je mnohem prostornější,vyhřívání nafty,silná motorovka která na malou 5 udrží 42 tun z mohelničáku aniž bych musel šlapat na brzdu.
když mi vytekla chladící kapalina,akorát mi řekl že nemám čím chladit ale jel pořád,myslím že by jel dokud by se neuvařil.ted už i nějak lepší sedačky montují,jinak je ten vnitřek pořád stejný.
oleje to papká v mezích slušnosti na 60 tis km tak cca do 5 litrů a to jen proto že v servise nalijí těsně nad minimum.
tachograf digitální siemens,ten je dobrý na obsluhu.
když mi vytekla chladící kapalina,akorát mi řekl že nemám čím chladit ale jel pořád,myslím že by jel dokud by se neuvařil.ted už i nějak lepší sedačky montují,jinak je ten vnitřek pořád stejný.
oleje to papká v mezích slušnosti na 60 tis km tak cca do 5 litrů a to jen proto že v servise nalijí těsně nad minimum.
tachograf digitální siemens,ten je dobrý na obsluhu.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
do těch cca 90 tis si vzal něco více,pak to šlo dolů,dneska jezdím cca 35 l/100 ale zase záleží na cestě kudy se škrábu,ale dá se jet i za 32 l/100 s tonáží 42t
na těch 195 tis mám průměr 37,2.ale jak píši jezdím hodně i do Jeseníků,Krkonoše tak ono to pak stoupá.
motory jsou vyřešeny,takže by neměl být problém tušují se že by měl vydržet 1,6 mil. km.tak se ukáže no.
i když je to takový rustikální asi bych volil Dafa ale jak píši víše nemám zkušenost s Premkem ale pro řidiče už jen ten prostor vevnitř.a pak si zvyknout na pedály to je návrat do roku 1982 kdy vyjela první 815
na těch 195 tis mám průměr 37,2.ale jak píši jezdím hodně i do Jeseníků,Krkonoše tak ono to pak stoupá.
motory jsou vyřešeny,takže by neměl být problém tušují se že by měl vydržet 1,6 mil. km.tak se ukáže no.
i když je to takový rustikální asi bych volil Dafa ale jak píši víše nemám zkušenost s Premkem ale pro řidiče už jen ten prostor vevnitř.a pak si zvyknout na pedály to je návrat do roku 1982 kdy vyjela první 815
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
premko 460 versus CF 460, XF460, co je lepší na vnitro s celkovou 48t? výkon, hmotnost i cena zhruba stejná. XF space cab je o cca 340kg těžší a o 3tis eur dražší než CF a Premko, řidiči by chtěli samozřejmě XF. Mě by stačilo CF i Premko, jsou lehčí, 340kg je dost, i levnější i když ne o moc.
Premko má delší záruku, horší image u řidičů a objemově slabší motor
CF,XF- Daf by měl být snad větší držák, motor má o 2 litry větší objem, snad možná delší životnost při trvale vyšších tonážích.
Takže co je lepší, delší záruka Renaultu nebo značkovější značka/DAF/ s větším motorem? Pokud by MX motor vydržel udávaných 1.600.tis km tak není samozřejmě co řešit
Premko má delší záruku, horší image u řidičů a objemově slabší motor
CF,XF- Daf by měl být snad větší držák, motor má o 2 litry větší objem, snad možná delší životnost při trvale vyšších tonážích.
Takže co je lepší, delší záruka Renaultu nebo značkovější značka/DAF/ s větším motorem? Pokud by MX motor vydržel udávaných 1.600.tis km tak není samozřejmě co řešit
Mohu posoudit pohled na vozidla z dálkové dopravy a to z teto dvojky rozhodne Daf a pokud bude Space od CF tak je to stejne a dostačující na vnitro !! Dal hlavně i pro objem motoru při teto tonazi
Xf je jen o pocitu řidiče a par centimetru šířky ale 2-3 tis eur je cca 1500 Kč měsíčně coz nikoho nepo... Ale záleží jake mate řidiče !!! Vodiče či polovodiče ????
Tot můj názor
Xf je jen o pocitu řidiče a par centimetru šířky ale 2-3 tis eur je cca 1500 Kč měsíčně coz nikoho nepo... Ale záleží jake mate řidiče !!! Vodiče či polovodiče ????
Tot můj názor
Naposledy upravil(a) RESL TRANSPORT dne pát črc 20, 2012 3:44 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti