Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Liaz x Tatra
ahoj sedim tak doma a rikam si kdyby....
a mam takovy problem kdybych schanel auto tak urcite chci bud liazku(samo s predkem) nebo tatru a prave v tom mam dilema
1)netrapi me mensi nosnost liazky(nevim presne ale jde jen asi o 3 tuny )
2)myslim ze liazka s jednou napravou min ma mensi spotrebu gum
3)liazka ma mensi spotrebu
Nevim co vychazi lip s poruchovosti , nahradnima dilama a kvalitou zpracovani....
mno a ted co by jste si vybrali Vy kdyby jste se mohli rozhodnout...
a mam takovy problem kdybych schanel auto tak urcite chci bud liazku(samo s predkem) nebo tatru a prave v tom mam dilema
1)netrapi me mensi nosnost liazky(nevim presne ale jde jen asi o 3 tuny )
2)myslim ze liazka s jednou napravou min ma mensi spotrebu gum
3)liazka ma mensi spotrebu
Nevim co vychazi lip s poruchovosti , nahradnima dilama a kvalitou zpracovani....
mno a ted co by jste si vybrali Vy kdyby jste se mohli rozhodnout...
ide hlavne o to na co chces to auto pouzivat. ak chces suflikovat hlavne po cestach tak si zober rozhodne lizu ak to chces iba tak pod bager tak je lepsia tatra. mi robime pre jednu firmu a ta si zela iba liazku. ked sme pod bager poslali tatru tak ju poslali prec ale zase mam aj iny priklad napriklad na obalovu chcu iba tatry pretoze zoberu 15 ton. takze si to musis zvazit a urobit si taky maly prieskum
Půl sezony mám v Liazce 150, a půl v Tatře 815.
Ze začátku jsem nadával že ta mrcha nejede(815), ale teď bych neměnil, no leda V8 turbo
Moc záleží na tom kde budeš jezdit, na cestě se semtam bahnitou vložkou se bude cítit líp Liazka. A náklady na provoz jsou taky o dost nižší, Tatra ti sežere nejenom o 4 gumy víc, ale taky o 1/3 rychleji. Spotřeba, teda pokud jde o klasickou 815 10V, ja taky o 10-15 litrů jinde.
Mám rád Liazky, ale z Tatry už bych nešel, nemůžu posoudit jak je na tom LIAZ 29.33 SD, ale klasická 150 je taková měkota.
Výhodou 150 je to, že splašíš ND vpodstatě za babku, to se ti s 300 řadou liazek nebo Tatrou nestane. (nenerazíš-li na čínské napodobeniny T).
A s tou poruchovostí je to relativní, když si budeš jezdit sám a trošku na to dbát, tak pokud nenatrefíš na vyloženou mrchu, tak ti vydrží i Liazka i Tatra.
To samé jako, kopito šofér ti odrovná jedno i druhé, než napíšeš první faktutu.
Ze začátku jsem nadával že ta mrcha nejede(815), ale teď bych neměnil, no leda V8 turbo
Moc záleží na tom kde budeš jezdit, na cestě se semtam bahnitou vložkou se bude cítit líp Liazka. A náklady na provoz jsou taky o dost nižší, Tatra ti sežere nejenom o 4 gumy víc, ale taky o 1/3 rychleji. Spotřeba, teda pokud jde o klasickou 815 10V, ja taky o 10-15 litrů jinde.
Mám rád Liazky, ale z Tatry už bych nešel, nemůžu posoudit jak je na tom LIAZ 29.33 SD, ale klasická 150 je taková měkota.
Výhodou 150 je to, že splašíš ND vpodstatě za babku, to se ti s 300 řadou liazek nebo Tatrou nestane. (nenerazíš-li na čínské napodobeniny T).
A s tou poruchovostí je to relativní, když si budeš jezdit sám a trošku na to dbát, tak pokud nenatrefíš na vyloženou mrchu, tak ti vydrží i Liazka i Tatra.
To samé jako, kopito šofér ti odrovná jedno i druhé, než napíšeš první faktutu.
no tady u nás už ti na Tatru 15 tun nikdo nenaloží(myslím přímo u nás,nemyslím celou ČR),já sem teď jezdil s osmikolovým Mercedesem,nosnost necelých 16 tun,naložili mě max. 16 tun a odjezd,kdybych chtěl víc tak nezájem,to samé teď v Ostravě,vozil sem strusku a to samé,samozřejmě na dálnici pod bagrem tam navalili co tam vlezloJanik píše:ide hlavne o to na co chces to auto pouzivat. ak chces suflikovat hlavne po cestach tak si zober rozhodne lizu ak to chces iba tak pod bager tak je lepsia tatra. mi robime pre jednu firmu a ta si zela iba liazku. ked sme pod bager poslali tatru tak ju poslali prec ale zase mam aj iny priklad napriklad na obalovu chcu iba tatry pretoze zoberu 15 ton. takze si to musis zvazit a urobit si taky maly prieskum
no ale vem si tu osmikolu sám na sebe,já bych to nechtěl,abych to musel splácet,jako řidič jo,to se mě líbí s tím jezdit,ale jako majitel?ani náhodou.vem si,že ten co sem u něho jezdil,kdyby neměl Tatry a bagry,které mu na to vydělávají když není na to práce nebo když se jezdí v nějakém marasu,tak by to taky nevzal.spotřeba-když jezdím po cestě a jedu co nejvíc na spotřebu(a to já umím,předtím sem měl auta svoje,tak vím kolik peněz se dá ušetřit),tak jedu za 48 l,když to nehlídám,ale moc tomu nedávám,tak 56 l,kdybych to nehlídal vůbec tak 80 l,gumy to žere daleko rychlej než tatra,a to jsou základní provozní náklady,kde je cena toho auta,a jezdí za 35,-Kč/km a 800,-/hŠurda píše:Už aby to došlo i sem, na Tatru se dá legálně dát 13,8t (s celkovou 25t), a právě ty Astrosy a Stralisy nám berou práci. Jednou se předháněli kdo naloží víc (normálně po cestě, žádná stavba). 36 tun balené bylo myslím nevíc, ale jinak 33t normál. A to je to co drží ceny dole.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti