Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe

towar
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 01, 2010 11:31 pm
Bydliště: M. Lázně

Actros topení

Příspěvek

Můžete mi prosím někdo říct, co mám sakra udělat, aby když venku trochu mrzne (mínus 6), abych měl vevnitř tepleji, než nějakých 10 stupňů? Původně sem myslel, že to je nějaká porucha, ale bohužel takhle asi topí (vlastně netopí) všechny stroje. Já bych jim dal truck roku, já bych jim přál v tom spát při těch úžasných teplotách.
sob led 02, 2010 11:43 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4520
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Příspěvek

S tím asi nic nenaděláš, takto je zima ve všech Mercedesech. Je to holt auto na teplé zimy.Budeš na zimu přibalit do auta ještě jednu duchnu, a spát v pyžamu. :D :D :D :D
ned led 03, 2010 10:59 am

mili

Příspěvek

Actros má málo izolace bohužel...
ned led 03, 2010 12:18 pm

towar
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 01, 2010 11:31 pm
Bydliště: M. Lázně

Příspěvek

kluci mi nedávno říkali, že nějak vytahujou hadici od bufíku z toho foukání do průduchů a strčí jí naprřímo do kabiny, protože se prej ten teplej vzduch chladí ve všech těch plechovejch průchodech. Ale to podle mně moc řešení není. Mně hlavně zajímá, proč když vnitřní teploměr ukazuje 12stupňů, tak bufík jede třeba jen na 50% i když je topení nastavený na 28st. Všechno se dá přečíst v menu diagnostiky. Jenom tam nikde není, proč se chová jak debil. Teplota klesá a výkon bufíku klesá zároveň s ní. Asi budu muset zavolat do Sindelfingenu a zeptat se jich, kde asi soudruzi udělali chybu. Někde sem tady četl v diskuzi, jestli je mercedes lepší, nebo horší, než jiný auta. Jsem řidič a jezdí se mi s helmutem docela dobře. JENŽE!!!! Jako řidiče mně zajímá hlavně topení. Klidně pojedu do kopců 20km/h, ať to klidně žere 100na 100, nejsem autodopravce, tohle ať si řeší podnikatelé. Já chci HLAVNĚ TEPLO a ráno dost šťávy v baterkách na start. A v této rovině tedy MB actros naprosto propadá. Závěr je tedy jednoznačný: kterej debil mohl hlasovat pro auto roku MB? Jedině ten, kterej v něm nemusí jezdit v zimě.
ned led 03, 2010 2:05 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10892
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Pokud se nemýlím, tak jsem tady někde ve firmách četl, že objednaly Actrosy s nějakým levnějším bufíkem pro mírné podnebí.

Myslím, že to bylo ve firmě Bothe a Snitzius.
BES - běs
ned led 03, 2010 5:40 pm

jakub480
Příspěvky: 367
Registrován: pát kvě 29, 2009 6:19 pm
Bydliště: plzen

Příspěvek

zkus servis, a nebo jak se nastavuje teplota tak tam by se mnelo vlizt do nastaveni a tam se zkus v tom poštourat,ale zaleži jaky maš to pení pač do actrosu se dava ř druhu topení to asi znamnena ze mas to nejlevnejši=mene vykoné
ned led 03, 2010 7:27 pm

Uživatelský avatar
Irys
Příspěvky: 1786
Registrován: ned dub 06, 2008 1:47 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

towar - nemáš náhodou to úžasné topení Trumatic na LPG, které mi nevytopí ani nízké Atego? :twisted: Jestli jo, tak ho rychle vycukni a vyměň za naftové. A jestli máš naftové Webasto, tak je asi v poruše, protože ty jinak topí dobře.
ned led 03, 2010 10:36 pm

towar
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 01, 2010 11:31 pm
Bydliště: M. Lázně

Příspěvek

taky sem si myslel, že je to topení nemocný, ale vlezl sem do jinýho auta a topení bylo ok, jenom ovšem do tý doby, než začli mrazy
ned led 03, 2010 11:41 pm

jakub480
Příspěvky: 367
Registrován: pát kvě 29, 2009 6:19 pm
Bydliště: plzen

Příspěvek

ja bych ho vimnenil za nove pač neni možne aby topilo takhle debilne
úte led 05, 2010 8:01 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Před 5ti lety koupil šéf dva Actrosy a v Tatrách v tom kluci mohli zmrznout. Šéf udělal v prodejně humbuk , a grátis tam namontovali místo vzducháčů vodníky.Teplota už v pohodě, ale po 2 letech už musíš sledovat jak se ráno "tváří" baterky. Také spotřeba je nehorázná, protože topení jede pořád naplno, a ty jenom mícháš teplý a studený vzduch. Oproti Scanii kterou jsem měl předtím, tak co se topení týká: totál shit :cry:.
Lesu zmar!
pát led 08, 2010 7:23 am

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4520
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Příspěvek

No už jsem zažil nejednu zimu s Mercedesem a s různými topeními. Můj závěr: V Mercedesu se neohřeješ při teplotách od -8st. Je to auto na teplé zimy. A teď je jen polemika co ti bude vyhovovat více. Zda topení naftou nebo plynem. U nafty se ohřeješ více, není starost o palivo když máš v nádrži naftu. Jenže když děláš spotřebu nafty tak se ti čelo orosí ze spotřeby. Navíc jak to už bylo zmiňováno, po dvou letech máš už v září strach po ránu vzít za klíček.(startovací kabely je povinná výbava). U plynu se neohřeješ, ale přežiješ, a ještě se jednou zahřeješ, když bereš peníze za úsporu nafty. Se startováním nemáš problémy, ani v těch největších mrazech.(kabely jsem nikdy nepoužil) Ještě je rozdíl mezi nádrží a láhví. Nádrž vydrží déle, ale když dojde je to problém, musíš sledovat budík. U láhve když dojde vetšinou v noci :D noční bojovka vyměníš a jedeš dál.
Takže když to srhnu, je na každém, čemu dá přednost. Moje řešení, vždy jsem se přizpůsobil auto které jsem dostal. :driver:
pát led 08, 2010 9:57 am

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Jak já vám závidím bufíka :? A tak proto se šéfovy budou protáčet oči až si bude počítat spotřebu...furt hrčím:)
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
pát led 08, 2010 6:25 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11931
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

no čekal sem, kdo co napíče :D :D :D :D

základní problém není v topení ani v izolaci......... foto nedávám, protože kdo v tom jezdí, ví vo co gou ( mám topení vyvedený do klas. topení (vzduch jde podle toho jak nastavim klapky)teplovzdušku -ne vodník

- problém číslo 1 --lednice a šuplík :mad: a system odvětrávání lednice

já osobně mám nastaveno 25-26 a zima mi neni ani při -12 ALE

-vyndám madraci
-odšroubuju dekl nad lednicí
- "vytáhnu" lednici
- kouknu na "díru", která vede "do pryč"--- prostě je to spojený kastlí s venkem kvuli větrání- chlazení agregátu lednice
-vezmu tak 2-3 cm tlustej molitan a "zalepim"-zacpu-zadělám(na zimu ) tu díru- tudy tam čiší jako když jedeš na motorce v zimě- kor, když někdo kouří a odevře šíbr ve střeše -kvuli větrání

tečka-------- :D

já osobně sem línej -tak okolo lednice na noc strčim ručník :D :D :D možná to rozeberu na další zimu -jestli s tim budu jezdit - pro "kutily to snad stačí.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob led 09, 2010 10:52 pm

Pupajz
Příspěvky: 195
Registrován: pát bře 28, 2008 4:38 pm
Bydliště: Sev.Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No mě topí Helmut docela dobře,na žlutým nějakej "kutil" vyřezal díru u spolujezdce na tom plastovým přívodu.Stačilo jen odhrnout koberec a juhůůů!Do rána byl Pupajz celej ugrilovanej! :D
pon led 11, 2010 7:11 am

Uživatelský avatar
Blade
Příspěvky: 209
Registrován: ned srp 24, 2008 10:34 am
Bydliště: morava

Příspěvek

Čau nám to také u Helmuta strašně topí i když dáš max tak nic moc,někdy topí dobře,jindy zas ne.Občas zdechne ikdyž je venku pod nulou a třeba po půl hodině zas zapne.Teď jsem měl Mana TGX a tam je topení prostě skvěly,topí krásně i na nohy stačí mít nadstavených 24stupňů a vytopí v pohodě...Nezbývá nám nic jiného,než klepat kosu :-)
pát led 15, 2010 8:47 pm

Odpovědět

Zpět na „MERCEDES - BENZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host