Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
Actros topení
Můžete mi prosím někdo říct, co mám sakra udělat, aby když venku trochu mrzne (mínus 6), abych měl vevnitř tepleji, než nějakých 10 stupňů? Původně sem myslel, že to je nějaká porucha, ale bohužel takhle asi topí (vlastně netopí) všechny stroje. Já bych jim dal truck roku, já bych jim přál v tom spát při těch úžasných teplotách.
kluci mi nedávno říkali, že nějak vytahujou hadici od bufíku z toho foukání do průduchů a strčí jí naprřímo do kabiny, protože se prej ten teplej vzduch chladí ve všech těch plechovejch průchodech. Ale to podle mně moc řešení není. Mně hlavně zajímá, proč když vnitřní teploměr ukazuje 12stupňů, tak bufík jede třeba jen na 50% i když je topení nastavený na 28st. Všechno se dá přečíst v menu diagnostiky. Jenom tam nikde není, proč se chová jak debil. Teplota klesá a výkon bufíku klesá zároveň s ní. Asi budu muset zavolat do Sindelfingenu a zeptat se jich, kde asi soudruzi udělali chybu. Někde sem tady četl v diskuzi, jestli je mercedes lepší, nebo horší, než jiný auta. Jsem řidič a jezdí se mi s helmutem docela dobře. JENŽE!!!! Jako řidiče mně zajímá hlavně topení. Klidně pojedu do kopců 20km/h, ať to klidně žere 100na 100, nejsem autodopravce, tohle ať si řeší podnikatelé. Já chci HLAVNĚ TEPLO a ráno dost šťávy v baterkách na start. A v této rovině tedy MB actros naprosto propadá. Závěr je tedy jednoznačný: kterej debil mohl hlasovat pro auto roku MB? Jedině ten, kterej v něm nemusí jezdit v zimě.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Před 5ti lety koupil šéf dva Actrosy a v Tatrách v tom kluci mohli zmrznout. Šéf udělal v prodejně humbuk , a grátis tam namontovali místo vzducháčů vodníky.Teplota už v pohodě, ale po 2 letech už musíš sledovat jak se ráno "tváří" baterky. Také spotřeba je nehorázná, protože topení jede pořád naplno, a ty jenom mícháš teplý a studený vzduch. Oproti Scanii kterou jsem měl předtím, tak co se topení týká: totál shit .
Lesu zmar!
No už jsem zažil nejednu zimu s Mercedesem a s různými topeními. Můj závěr: V Mercedesu se neohřeješ při teplotách od -8st. Je to auto na teplé zimy. A teď je jen polemika co ti bude vyhovovat více. Zda topení naftou nebo plynem. U nafty se ohřeješ více, není starost o palivo když máš v nádrži naftu. Jenže když děláš spotřebu nafty tak se ti čelo orosí ze spotřeby. Navíc jak to už bylo zmiňováno, po dvou letech máš už v září strach po ránu vzít za klíček.(startovací kabely je povinná výbava). U plynu se neohřeješ, ale přežiješ, a ještě se jednou zahřeješ, když bereš peníze za úsporu nafty. Se startováním nemáš problémy, ani v těch největších mrazech.(kabely jsem nikdy nepoužil) Ještě je rozdíl mezi nádrží a láhví. Nádrž vydrží déle, ale když dojde je to problém, musíš sledovat budík. U láhve když dojde vetšinou v noci noční bojovka vyměníš a jedeš dál.
Takže když to srhnu, je na každém, čemu dá přednost. Moje řešení, vždy jsem se přizpůsobil auto které jsem dostal.
Takže když to srhnu, je na každém, čemu dá přednost. Moje řešení, vždy jsem se přizpůsobil auto které jsem dostal.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11931
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
no čekal sem, kdo co napíče
základní problém není v topení ani v izolaci......... foto nedávám, protože kdo v tom jezdí, ví vo co gou ( mám topení vyvedený do klas. topení (vzduch jde podle toho jak nastavim klapky)teplovzdušku -ne vodník
- problém číslo 1 --lednice a šuplík :mad: a system odvětrávání lednice
já osobně mám nastaveno 25-26 a zima mi neni ani při -12 ALE
-vyndám madraci
-odšroubuju dekl nad lednicí
- "vytáhnu" lednici
- kouknu na "díru", která vede "do pryč"--- prostě je to spojený kastlí s venkem kvuli větrání- chlazení agregátu lednice
-vezmu tak 2-3 cm tlustej molitan a "zalepim"-zacpu-zadělám(na zimu ) tu díru- tudy tam čiší jako když jedeš na motorce v zimě- kor, když někdo kouří a odevře šíbr ve střeše -kvuli větrání
tečka--------
já osobně sem línej -tak okolo lednice na noc strčim ručník možná to rozeberu na další zimu -jestli s tim budu jezdit - pro "kutily to snad stačí.....
základní problém není v topení ani v izolaci......... foto nedávám, protože kdo v tom jezdí, ví vo co gou ( mám topení vyvedený do klas. topení (vzduch jde podle toho jak nastavim klapky)teplovzdušku -ne vodník
- problém číslo 1 --lednice a šuplík :mad: a system odvětrávání lednice
já osobně mám nastaveno 25-26 a zima mi neni ani při -12 ALE
-vyndám madraci
-odšroubuju dekl nad lednicí
- "vytáhnu" lednici
- kouknu na "díru", která vede "do pryč"--- prostě je to spojený kastlí s venkem kvuli větrání- chlazení agregátu lednice
-vezmu tak 2-3 cm tlustej molitan a "zalepim"-zacpu-zadělám(na zimu ) tu díru- tudy tam čiší jako když jedeš na motorce v zimě- kor, když někdo kouří a odevře šíbr ve střeše -kvuli větrání
tečka--------
já osobně sem línej -tak okolo lednice na noc strčim ručník možná to rozeberu na další zimu -jestli s tim budu jezdit - pro "kutily to snad stačí.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Čau nám to také u Helmuta strašně topí i když dáš max tak nic moc,někdy topí dobře,jindy zas ne.Občas zdechne ikdyž je venku pod nulou a třeba po půl hodině zas zapne.Teď jsem měl Mana TGX a tam je topení prostě skvěly,topí krásně i na nohy stačí mít nadstavených 24stupňů a vytopí v pohodě...Nezbývá nám nic jiného,než klepat kosu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host